Как да рекламирате бизнеса си в LinkedIn?

LinkedIn-Pixabay

За разлика от другите социални медии - Facebook, Twitter и Instagram, LinkedIn е създадена основно за изграждането на мрежи от професионалисти. LinkedIn, обаче, също може да се използва за популяризиране на бизнес, пише онлайн изданието business.com.

Може би мислите, че канали като Facebook, Twitter и Instagram са по-подходящи за популяризиране на вашия бизнес, само защото имат повече потребители. Колкото повече хора можете да достигнете, толкова по-добре, нали?

Хората там, обаче, не е задължително да търсят бизнес като вашия, а и да го видят – не е задължително да му обърнат внимание. Вместо това те могат да търсят стари приятели от училище, да изследват горещи дестинации за пътуване или да се опитат да намерят рецепти и други забавления.

Хората в LinkedIn, обаче, са активни в търсенето на бизнес информация. Силата на LinkedIn се състои предимно във високото ниво на бизнес свързаност. Потребителите могат да се свържат с други професионалисти по целия свят от тяхната или други индустрии. Връзките и потенциалните клиенти се създават органично чрез платформата, а функциите като Pulse, групи и функцията за разширено търсене предоставят на бизнеса многобройни възможности да разширят обхвата си.

За какво се използва LinkedIn?

Хората са склонни да използват LinkedIn, за да изброят историята на работните си места и да се свържат с компании, с които може би искат да работят. От страна на бизнеса компаниите могат да се насочат към обещаващи лица и да получат повече възможности за видимост.

Платформата позволява на членовете и да се присъединяват към групи, подходящи за тяхната индустрия или да създават групи и общности, да събират информация за лица от конкретни индустрии, да споделят статии и визуално съдържание, да изграждат лидерство. Крайната цел е да се създаде бизнес мрежа, а хиперфокусираната бизнес среда на LinkedIn осигурява перфектния пейзаж за това.

Каква информация се поства в LinkedIn?

Информацията варира в зависимост от това дали работите индивидуално, или за компания. Със сигурност имате снимка, която трябва да е качествена и актуална, и резюме.

Ако използвате LinkedIn с основна цел популяризиране на бизнес, трябва да създадете фирмена страница с информация за компанията, какви продукти или услуги предлагате, както и всякакви визуални материали за бизнеса – лого, цветове на бранда и т.н.

Вашата фирмена страница е отделна единица, която можете да свържете с личната си страница. Колкото повече информация имате, толкова по-голяма е вероятността хората да я следят и след това да се свързват с вас.

Как да ползвате LinkedIn за бизнес?

Има няколко начина да използвате силата на LinkedIn. Един от тях е да се свързвате с физически лица и фирми чрез търсене. Свързването с други марки ще засили позицията ви във вашата индустрия. Колкото повече индивидуални връзки имате, толкова по-бързо ще се разпространи информацията за вас и бизнеса ви.

Функцията LinkedIn Mail ви позволява да изпращате кратка бележка до хората, с които искате да се свържете, така че да обясните с каква цел ги търсите.

Бъдете активни в групите. Те имат огромен потенциал за бизнесите. Потърсете групи, които са подходящи за вашата индустрия, и започнете да се ангажирате. Разбира се, това не означава да заливате всички със спам. Помислете за това като за професионален разговор, към който можете да добавите своя опит. Можете да отговаряте на въпроси, свързани с вашата индустрия, да споделяте интересни познания, да общувате с хора, които по-късно могат да станат сътрудници, клиенти или фенове. Целта е да изградите репутацията си на експерт.

Като поддържате страницата си актуализирана с ценно съдържание, ще създадете легион от лоялни последователи, които ще продължат да споделят, четат и взаимодействат с вашето съдържание. Ключовото нещо, което трябва да запомните, е, че LinkedIn не е Facebook - т.е. поддържайте нещата професионални.

Ако се използва правилно и последователно, LinkedIn може да бъде невероятно мощен инструмент за привличане на клиенти и изграждане на онлайн присъствието на вашия бизнес.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.