В началото на месец октомври официално започна подаването на кандидатури за конкурса Digital Stars. Целта на конкурса е на открие и отличи млади таланти в 10 различни области на дигиталния маркетинг.
Това е първо издание на Digital Stars, а организатор е Internet Media Group. Главен инициатор и част от организаторския екип е дигиталния маркетолог Петър Дяксов. На въпроса каква е целта на подобен конкурс , г-н Дяксов отговори: “ Digital Stars цели да покаже и награди отличителни постижения на най-талантливите млади дигитални маркетолози в България. Подобно отличие ще открие още по-големи възможности за професионална реализация на по-младите специалисти. Така че, съветвам ги да бъдат смели и да се включват в първото издание на конкурса.”
Какви са правилата за участие в Digital Stars ?
Право на участие имат български граждани на възраст между 18-35 години. Важно условие е, те да имат професионален опит в сферата на дигиталния маркетинг не повече от 5 години. Участието в конкурса е напълно безплатно. Пълните условия и правила за участие може да откриете в официалния сайт на конкурса: https://digitalstars.bg .
Как може да кандидатствате?
Подаването на кандидатури е възможно единствено чрез формата в сайта на Digital Stars. Всеки участник има правото да се кандидатира за една от 10-те категории. За целта той/тя трябва да представи своите постижения в областта, като изпрати case study за свой проект. Важно е проектът да бъде актуален. Кандидатът трябва да предостави информация за клиента, целите, които са поставени, какви методи и инструменти са използвани за постигането им и обобщени крайни резултати. По този начин журито ще може да придобие реална представа за знанията и уменията на кандидата и да ги оцени подобаващо. Освен това, организаторите на конкурса позволяват да бъдат номинирани кандидати. Важно условие е, че човекът, който номинира даден кандидат, трябва да представи неговите постижения максимално изчерпателно.
Какви са категориите?
Както вече споменахме, победители ще бъдат излъчени в 10 категории в сферата на дигиталния маркетинг. Това са: Pay-per-click реклами, Маркетинг в социалните мрежи, SEO, Content Marketing, Маркетинг стратегии и бизнес развитие, Email маркетинг, Дигитален PR & Influence Marketing, Creative, Електронна търговия, Автоматизации и чат ботове.
Кой ще оценява кандидатите?
Победителят във всяка една от категориите ще бъде избран от безпристрастно жури. В състава му са включени едни от най-изявените и добри специалисти в различните сфери в страната. Те ще дадат своята експертна и справедлива оценка. Съставът на журито за сега се пази в тайна и ще бъде оповестен официално, след като изтече срока за подаване на кандидатурите. Организаторите са категорични, че няма да се включват в оценяването на кандидатите и ще оставят журито да избере победителите в съответните категории.
Кога ще бъдат обявени победителите?
Крайният срок за подаване на кандидатурите е до 23: 59 ч. на 27.10.2019 г. Победителите ще бъдат обявени на 30 ноември по време на бляскава гала вечер.