Как да привлечете повече последователи на бизнес страниците ви във Facebook - III част

INNOVATION-facebook

Бизнесите работят усилено, за да печелят нови последователи на своите бизнес страници във Facebook, така че да могат да представят своите марки и продукти на нови хора ежедневно.

Сред начините за получаване на повече ангажирания са публикуване на автентично съдържание, пускане на реклами в социални медии, конкурси и игри, участие в групи и други, пише онлайн изданието fitsmallbusiness.com.

Изданието е събрало 21 съвета от професионалисти за набиране на повече последователи във Facebook.

Създайте видео апел за привличане на последователи

Направете кратко видео, като помолите съществуващите си последователи да споделят страницата ви с приятелите си и да поискат от тях да ви последват. Нищо не ви струва да се обърнете по този начин към аудиторията си, особено ако това не изисква от хората да плащат. Прост, но ефективен начин, за набиране на последователи.

Споделете ценностите си

Ако сте автентични към мисията си и имате потенциално различно мнение, споделете го! Това ще привлече подходящата аудитория и ще отблъсне хората, които така или иначе не биха се ангажирали с вашата марка. Потребителите се привеждат в съответствие с марките, които отстояват техните ценности - това е моментът да бъдем смели.

Партнирайте си с инфлуенсъри

Тези партньорства могат драстично да увеличат броя на хората, които следват вашата страница, както и продажбите, тъй като ставате видими за последователите на съответния инфлуенсър. Това е врата в полето, която позволява различни формати и предоставя широко поле за действие.

Използвайте хаштагове, за да влезете в тенденциите

Хаштаговете функционират като съединителната тъкан, която държи цялото тяло на разговорите в социалните медии заедно. Използвайки ги във вашите публикации, вие се свързвате с други подходящи фрагменти съдържание, които създават ясен път към Facebook страницата на вашия бизнес. Опитайте инструменти като Hashatit, Hashtagify и Keyhole, за да намерите подходящи хаштагове за вашата индустрия. Помислете да експериментирате с някои най-често повтарящи се хештагове за определени дни от седмицата. Само не прекалявайте, защото твърде многото хаштагове могат да имат обратен ефект и да отклонят потребителите от вашите публикации.

Включете се във Facebook групи

Ще придобиете повече последователи на страницата си, ако участвате в съответните професионални групи. Съсредоточете се върху групите от същата област/индустрия, споделяйте съдържание, участвайте в дискусии, коментирайте, представете се като експерт без да правите опит да продавате. За най-добри резултати е важно да изберете групи, които имат големи сегменти от потребители, подходящи за вашата компания.

Смесвайте планирани публикации с новини от деня

Публикувайте смесица от реакционно и планирано съдържание. Освен че имате поне една предварително планирана публикация на ден, за да запазите вниманието на аудиторията си, ще трябва да покажете, че сте ангажирани с текущи събития и тенденции. Това ще покаже, че брандът ви е актуален и надежден.

Създайте видеоклипове само за вашата бизнес страница във Facebook

Създавайте и споделяйте ангажиращи видеоклипове специално за вашата бизнес страница във Facebook. eMarketer съобщава, че 60% от американците, които гледат видео, го правят във Facebook. Платформата е изключително ефективна за споделяне на видео съдържание. Можете лесно да създадете видео колекция с включвания на живо, клипове от събития и други. Това ще задържи вниманието на аудиторията ви, която ще се връща за още.

Първа част на материала можете да видите тук

Втора част на материала можете да видите тук

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.