Meta Platforms ще позволи на конкурентни доставчици на класифицирани реклами ги показват във Facebook Marketplace, съобщават от компанията.
Решението ѝ е свързано с антитръстовата глоба в размер на 797 милиона евро (828 милиона долара) от Европейския съюз (ЕС) заради предоставяне на нечестно предимство на собствената услуга, съобщава Ройтерс.
В решението си от ноември миналата година Европейската комисия заяви, че американският технологичен гигант е наложил нелоялни условия за търговия на конкурентите си и също така е свързал Facebook Marketplace със своята социална мрежа Facebook в нарушение на антитръстовите правила на ЕС.
Според Facebook Marketplace е партньорска програма на платформата, която ще бъде отворена за трети страни, въпреки че компанията оспорва глобата в съда.
"Тази нова програма ще означава, че партньори от трети страни (по-конкретно доставчици на онлайн класифицирани рекламни услуги, както е определено в решението на Европейската комисия) ще могат да листват своя потребителски инвентар във Facebook Marketplace", посочва се в публикация в блога на Meta.
Компанията тества схемата в Германия, Франция и САЩ с eBay миналия месец.