eMAG.bg ще регистрира българско дружество през 2018 г. и ще отвори и собствен шоурум. Това стана ясно по време на официалното откриване на новия офис на компанията в София.
За марката това е естествено продължение на развитието в страната ни, тъй като практиката е вече установена на други пазари, на които eMAG присъства, съобщават от компанията.
Освен дисплей на последните технологични иновации, шоурумите са и място за тест и получаване на поръчаните онлайн артикули, допълват от онлайн ритейлъра.
Догодина ще се тества и доставка на продукти в рамките на два часа – популярна опция сред потребителите на някои пазари, на които компанията присъства.
„Потенциалът за развитие на eMAG в България е голям. eMAG достига до 4 процента от ежедневния онлайн трафик в страната. При големите кампании, които правим, този процент е още по-голям. За това и ще продължаваме да инвестираме в развитието на платформата и да се фокусираме върху потребителското преживяване по време на пазаруване, каза Юлиан Станчу, изпълнителен директор на Данте Интернешънъл.
Стефана Здравкова, директор на eMAG в България, отчита, че през 2016 г. ритейлърът е привлякъв 141 хил. нови потребители.