Водещият консултант и традиционен лектор на MySuccess.bg Явор Янкулов, E-training.bg, сподели, че има две години банков опит, още когато в сектора не са се извършвали активни продажби. Той фокусира вниманието върху банковите продукти.
Маркетинг експертът говори за основните принципи при комуникация с клиентите, между които програми за лоялност, разпознаване на възможностите за допълнителни продажби, добро познаване на клиента и мн.др.
Той акцентира нуждата от фокусиране върху служителите и измерване на техните усилия и резултати в кръстосаните продажби (допълнителни продажби), чрез Coaching model, обучение и мотивация и различни инструменти.
Той представи интересно проучване свързано с клиентските потребности и тенденциите при продажбите в банковия сектор. Във фокусът на банките вниманието трябва да бъде ннасочено към търговците на първа линия, които трябва непрекъснато да бъдат в контакт с клиентите.
Проучването е сред 28 активни клиенти на банки, като към тях са отправени 13 предложения за допълнителни продажби, харесани са 9, но приети са само четири.