Пет ключови цифрови стратегии за бизнеса, които да приложите веднага

digital-media-1

В лицето на COVID-19 е трудно компаниите да знаят кои стратегии имат смисъл по отношение на напредъка и растежа. Пандемията обаче ускорява преминаването към цифрова среда, затова и не бива фирмите да се бавят преди да приложат основните цифрови стратегии.

Онлайн изданието entrepreneur.com предлага пет ключови стратегии за дигитализация, а още много инструменти за дигитализация ще можете да научите по време на Digital Annual Summit 2020 организиран от сп. Enterprise.

Подобряване и разширяване на самообслужването

Още преди COVID-19 клиентите високо оценяваха възможността за самостоятелен достъп до услуги от техните доставчици. Хората очакват да могат да направят много повече без да се налага да се обаждат в център за поддръжка. В резултат на това самообслужването вече е бизнес както в търговията на дребно, така и при пътуванията, здравеопазването, финансовите услуги.

По време на активните блокировки заради вируса самообслужването в някои сектори достига впечатляващите 86 процента. Тенденцията вероятно ще се задържи и клиентите ще продължат да изискват това и след като вирусът изчезне.

За да отговорите на това нарастващо търсене, преработете операциите и процесите си, за да осигурите по-опростено и безпроблемно изживяване. Настройките ви трябва да позволяват на купувачите да търсят, избират, купуват продукти или услуги с един клик.

Интегрирайте безконтактни плащания

COVID-19 кара хората да се притесняват да докосват традиционните POS терминали и да използват пари в брой. Според проучване на Mastercard Contactless Consumer Polling 79% от анкетираните казват, че сега използват безконтактни плащания поради опасения за безопасността и чистотата.

Така безконтактните плащания пускат корен на по-слабо развитите пазари и се засилват на по-зрелите. Те са и десет пъти по-бързи от другите опции. Същото проучване показва, че 74% ще продължат да използват безконтактни плащания и след приключването на пандемията.

Създайте приложение

Специализираните приложения са от полза както за купувачите, така и за бизнеса. Например те могат да предложат по-последователно изживяване за купувачите и като изпращат push известия, компаниите могат да гарантират, че техните продукти, услуги или актуализации винаги привличат вниманието на потребителите. Наличието на приложение става точно толкова стандартно, колкото и на страхотен уебсайт.

Сега, в условията на пандемия, приложенията са още по-важна жизнена линия между купувачите и бизнеса. Благодарение на социалните мерки за дистанциране и блокиране хората използват тези програми, за да получат това, което искат и се нуждаят повече от всякога - използването на мобилни приложения се е увеличило с 40 процента на годишна база през второто тримесечие на 2020 г., като изтеглянията достигат почти 35 милиона.

Тъй като мобилната технология се превръща в доминиращ или нарастващ канал за клиентите, създаването и разпространението на ваше собствено приложение ще ви позволи да разширите стратегиите си за канали и да достигнете до потребителите в движение дори ако те не могат да пътуват до вас и да си взаимодействате лице в лице. Това отговаря и на тредна за повече опции за самообслужване.

Следете конкуренцията

Възможността за сравнения на цени и условия и посещението на няколко конкурента е добре установено поведение при пазаруване. Сега, в условията на пандемия, купувачите са предпазливи по отношение на разходите. Хиляди изгубиха работата си, а вирусът доведе икономиките до рецесия. Това засили желанието за сравнения в търсенето на най-изгодната оферта.

Направете услуга на клиентите си и проследете конкурентите си предварително, като сравните предложенията си. В допълнение към осигуряването на конкурентни цени, използвайте вашата технология за придобиване на нови клиенти и еволюция на вашите съобщения и предложения за приспособяване на нови пандемични и постпандемични реалности.

Преосмислете ангажираността на клиентите в цифров вид

Необходимостта да общувате с клиентите си не е изчезнала заради вируса. Все още трябва да разберете как се променя поведението на клиентите и колко бързо можете да се адаптирате към тези промени. Тъй като обаче клиентите често не могат да се ангажират лично с бизнеса, комуникацията ви трябва да се промени и да премине онлайн.

Като начало направете някои проучвания и работете с експерти, за да идентифицирате начини да поддържате връзка с клиентите си през интернет и да разберете повече за техните приоритети. Подобрете виртуалното изживяване и се опитайте да компенсирате това, което купувачите губят с липсата на жив контакт. Свържете цифровото преживяване с физическото и изградете реална общност с по-интерактивни дейности. Това ще ви поддържа в добра форма, за да отговорите на увеличения дигитален ангажимент, който неизбежно ще присъства в света след и COVID-19.

Една положителна последица от пандемията е, че фирмите най-накрая са в положение да прилагат повече цифрови стратегии и това има добър, конкурентен смисъл. Ако започнете веднага, ще излезете с едни гърди напред и ще се радвате на истинска стабилност - не само в настоящия момент, но и в дългосрочен план.

Ускорете своята дигитализация с ценни съвети, канали и инструменти като се включите Digital Annual Summit 2020 организиран от сп. Enterprise.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.