“Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани” обединява организациите си в България под един покрив

real-estate-office-Pixabay

“Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани” ще приюти всички свои организации под един покрив, съобщават от компанията.

Обновеният и преструктуриран офис беше открит днес от зам.-министъра на икономиката Лъчезар Борисов. Изграждането на офиса е част от инвестиционния проект „Плиска“, за който фирмата получи сертификат за клас А инвеститор по реда на Закона за насърчаване на инвестициите (ЗНИ) на обща стойност 1.37 млн. лв.

Освен възможностите за работа и развитие в производството и дистрибуцията, в България също така се помещават споделените центрове за услуги на „Кока-Кола ХБК“ в сферата на финансите, човешките ресурси и IT услугите, които работят за всички 28 държави в Групата.

Сградата, в която вече се помещават “Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България” и Споделеният център за услуги на компанията, ще приюти още „Кока-Кола Хеленик Груп Ай Ти Сървисис“ и груповите функции на компанията у нас. Целта е да се повиши гъвкавостта, сътрудничеството и иновациите – ключови елементи за постигането на още по-висока удовлетвореност на потребителите, съобщиха от компанията.

„Искаме да дадем възможност на нашите служителите да работят с най-добрите дигитални инструменти, да си сътрудничим по гъвкав начин, за да отключим уникалните възможности на различните ни екипи, и да се развиваме заедно като едно семейство в динамична и иновативна работна обстановка“, коментира Ален Брухар, директор „Бизнес решения и системи“ на групата „Кока-Кола ХБК“ при откриването на новия офис.

Общият брой на хората в България, които работят за компанията, е над 2 300. Те са заети в два производствени центъра - в Костинброд и Банкя, и шест дистрибуционни центъра. За 2018 г. фирмата е платила на държавата 84 млн. лв. под формата на данъци и такси.

Новият облик на офиса на „Кока-Кола Хеленик Груп Ай Ти Сървисис“ е проектиран като просторна модерна споделена работна среда с технологии, обособени зони за почивка, социализация и няколко зелени точки за рециклиране. Според компанията в днешния конкурентен пазар на труда привлекателната и вдъхновяваща работна среда играе решаваща роля за наемането и задържането на служител

„Традиционните начини на работа се промениха и служителите очакват гъвкавост и възможности за дистанционна работа като част от техните разширени здравни и социални придобивки“, казва Брухар. „Новият ни офис отразява тези очаквания, като предлага помещения за съвместна работа, заседателни зали с интерактивни маси, различни дизайни на бюра и модерни средства за телеконференции. Обединяването на всички наши екипи в това иновативно работно пространство ще бъде от голямо значение за бъдещето на нашия бизнес в България“, допълва той.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.