Хората прекарват все повече и повече време на своите телефони в наши дни - особено по-младите поколения, превръщайки социалните медии във все по-ефективен начин бизнесът ви да достига до клиентите.
Социалните медии са чудесен начин потребителите да разберат за и да проверят бранд преди да направят покупка, пише онлайн изданието business2community.com. Според скорошно проучване близо 40% от потенциалните клиенти изследват страниците в социалните медии преди да направят покупка.
За да подчертаете възвръщаемостта на инвестициите на сплотено онлайн присъствие и доказани резултати от социалните медии, ето 4 начина, по които можете да очаквате подобрение в маркетинговата възвръщаемост.
Увеличаване на ангажираността
Ангажираността на клиентите помага за изграждането на лоялност, доверие и авторитет. За да се извърши реализация онлайн, има процес на ангажиране, водещ до покупка. Тези ангажименти може да ви се сторят неуместни или глупави, но подходете като към процеса по запознанство. Бихте ли предложили брак след първа среща? Клиентите също имат нужда от ухажване преди да кажат „да“ и да купят от вас.
Хората обичат да се свързват с хора, а не с продукти. Така че, показвайки вашата компания в социалните медии, можете стратегически да отстоявате марката си като нещо повече от просто етикет. Чрез платформи като Instagram и Twitter можете да изразявате гласа на бизнеса ви, да споделяте фирмени снимки, да популяризирате отзиви и да започнете да изграждате портфолио от съдържание, което помага на клиентите ви да разберат какво могат да очакват от вашата компания.
Това поставя малките предприятия в уникална позиция да запознаят клиентите си с техните продукти и марка в социалните медии, за да засилят ангажиментите и да увеличат шансовете за реализация.
Нови лийдове
Обхватът на социалните медии всъщност надхвърля хората, които вече се интересуват от вашата марка. Хаштагове, платени реклами и опции за лично споделяне увеличават обхвата на вашата марка извън текущата ви клиентска база. Можете да стигнете и по-далеч и да общувате с хора и други компании от вашата индустрия, за да увеличите присъствието си в различни платформи.
Конкурсите също са чудесен начин да привлечете нови лийдове.
Лоялност към марката
Хората имат безкрайни опции онлайн, когато става дума за пазаруване. Въпреки това мнозинството твърди, че са лоялни, чести клиенти на определена марка.
Лоялните клиенти са едни от най-ценните хора в бизнеса. Те не само че непрекъснато харчат пари за вашите продукти, но и най-вероятно ще насочват нови клиенти към вашата компания. Въпреки че има много стратегии, които можете да използвате, за да вдъхновите лоялните си клиенти, една от най-обещаващите опции е да създадете общност около вашата марка.
За да се случи това, пътят минава през това да разберете какви са общите ви качества и интереси с клиентите. Въпреки че може да отнеме усилена работа, солидното послание на марката и последователността се отплащат в дългосрочен план под формата на общност от лоялни клиенти.
Авторитет на бранда
Размерът на компанията не определя авторитета. Той е важен компонент за внушаване на доверие у вашите клиенти. Ето защо използването на платформи за социални медии не е толкова лесно, колкото да направите произволна снимка и незабавно да я публикувате онлайн. Точно като традиционния маркетинг и реклама, тези платформи трябва да бъдат хоствани с намерение и да обслужват вашата аудитория.
Това означава, че вашето съдържание трябва да служи за всеобхватна цел - да предостави някаква стойност на вашия потребител. Слушайте аудиторията си и въпросите, които имат за вашата индустрия. Стремете се да образовате, информирате и забавлявате.
Имайте предвид, че не е нужно да ограничавате това, което споделяте в социалните медии, до собствените си продукти и услуги. Разгледайте важни и полезни ресурси за вашата аудитория и бъдете техен личен уредник.