Четири начина да увеличите видимостта на бранда

global-social-network-icon

Независимо дали сте малък стартъп с големи надежди и стратегии, или утвърден и обичан бизнес, нарастващата видимост на марката винаги трябва да бъде приоритет.

Увеличаването на вашата клиентска база чрез видимост обикновено е основата на всеки бизнес, тъй като носи приходи и създава репутация, която може да насърчи дълголетието на една компания, пише онлайн изданието business2community.com.

Според различни проучвания 77 процента от B2B маркетинговите лидери смятат, че силната търговска марка и информираността са от решаващо значение за растежа на една компания.

Как да увеличите видимостта на марката си – изданието предлага четири начина за това.

Партньорства

Като си партнирате с друга, утвърдена марка, вие в крайна сметка получавате достъп до тяхната клиентска база. Ето защо привличането и задържането на партньорства е важно.

Свържете се с компании, които вече имат ангажираност с вашия целеви пазар, и им предложете да се приобщите. Можете също така да търсите партньорства, като спонсорирате събития, хоствате събития и се обединявате с благотворителни организации като начин да уведомите хората за вашата марка.

Стартирайте блог

Блоговете са един от начините брандовете да споделят своя опит и да генерират страхотно съдържание, което може да се разпространяват и да увеличават видимостта на бизнеса.

Можете да каните и гост блогъри, както и вие да пишете като гост автор  за чужд блог. Така привличате техните аудитории към бизнеса си.

Видеореклама

Видеорекламата е ключова за видимостта на марката. Тъй като YouTube е втората по големина търсачка, чудесен начин да достигнете до повече потребители е да правите видео или да рекламирате във видео на популярни видеоблогъри.

Уличен маркетинг

Това е традиционен подход в маркетинга, но раздаването на флаери, визитки и брошури е изпитан начин  за повишаване на информираността за брандовете и бизнеса. Съвременните компании все още използват метода за привличане на нови клиенти. Преимуществото им е, че са евтини.

Вместо да раздавате само информационни брошури, опитайте се да раздавате специални оферти, безплатни или определени награди, които да накарат клиентите да се почувстват специални. Така ще получите полза, защото създавате ангажираност за бранда.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.