Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | December 14, 2019

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

Трите истински причини за бизнес успех

Трите истински причини за бизнес успех

Може би и Вие сте от хората, които си мислят, че успешният бизнес е резултат от комбинацията от иновативен продукт, сериозен финансов гръб и дълги работни дни. За съжаление, обаче, сте се объркали, убеден е колумнистът на Inc.com Джофри Джеймс.

Всъщност, припомня експертът по маркетинг и продажби, най-успешно реализраните бизнес идеи са откраднати от други компании. Освен това, милиони са фирмите, инвестирали милиарди долари във фаталния си край. Безкрайните работни дни пък най-често не водят до гарантиран успех, ами до точно обратното – до по-ниска продуктивност.

Ето ги и трите реални причини, които правят хората и бизнесите, създадени от тях, истински успешни:

 1. Способност да проявявате разбиране

В бизнеса няма нищо по-важно от това да разбирате какво чувстват другите, както и какво ще чувстват те в бъдеще. Тази ключова способност определя дали Вашият продукт ще предизвика интереса на потребителите, дали служителите ще Ви приемат добре като лидер, дали колегите ще искат да работят с Вас и дали инвеститорите ще биха рискували именно с Вас. Без да ги разбирате, няма никакъв начин да накарате всички тези хора да мислят в една посока, и то във Вашата.

2. Ясна цел

Във физиката, разфокусираната енергия се разпръсква много бързо. Това важи в пълна сила и за бизнеса. Ето защо мъгляви и всеобхватни корпоративни принципи като „ние сме насочени към клиента” или „имаме глобален фокус” обикновено принадлежат на обречени компании. Обратно на тях, успешните бизнеси имат кристална яснота и фокус върху един силно търсен продукт или една услуга, която могат да осигурят по-добре от който и да било друг.

3. Отлично чувство за време

За всяка добра бизнес идея има един кратък период от време, в рамките на който тя може да се превърне в успех. Не можете да си позволите нито да избързвате, нито да догонвате. Историята на бизнеса е пълна с чудесни планове, завършили с шумен провал, защото са изпревали времето си. Да не говорим пък за тези, които са се появили със закъснение на пазара...

 

 

Добави коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.