Поредна кадрова рокада в управлението на агенцията за МСП

1360591_chess_kings

От 8 юли 2013 г. временно изпълняващ длъжността изпълнителен директор на Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средни предприятия (ИАНМСП) е Богдана Ваташка-Анави. Това става ясно от съобщение на сайта на агенцията, според което за назначението на бившия експерт в ГД „Конкурентоспособност и иновации” на икономическото ведомство е издадена официална заповед на министъра на икономиката на 5 юли.

Не са посочени обаче мотивите за отстраняването на бившия шеф на агенцията Никола Стоянов, който се задържа на позицията по-малко от 5 месеца. Стоянов беше назначен на 11 март от тогавашния икономически министър в оставка Делян Добрев. Той фокусира работата на агенцията върху въвеждане на интегриран подход към българските малки и средни фирми и ускоряване на тяхната интернационализация.

Според официална визитка на Богдана Ваташка-Анави,  тя е завършила международни икономически отношения в Университета за национално и световно стопанство, София. Има допълнителна квалификация в Japan International Cooperation Agency, Tokyo и Japan Productivity Center for Socio-Economic Development – Токио, Япония и в Joint Vienna Institute, Wien, Международния валутен фонд, Световна банка, ЕБВР, ОИСР – Виена, Австрия, съобщава "Дневник''. 

Кариерата й започва в Министерството на търговията и туризма. Заема експертни длъжности в дирекциите, отговарящи за предприсъединителните фондове на ЕС и управлението на международни донорски програми в Министерството на икономиката и енергетиката. От 2010 г. е държавен експерт в ГД "Конкурентоспособност и иновации" – Междинно звено по ОП "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007-2013. В периода май 2012 г. – юни 2013 г. е началник отдел "Проектен цикъл", като от март до май 2013 г. изпълнява и задълженията на директор на дирекция "Програми и проекти" в Агенцията за малки и средни предприятия. Досега е била национален координатор на инициативата ЕВРИКА и съвместната програма Евростарс от 2010 г.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.