Как инвестициите в стратегически партньорства помагат за растежа на бизнеса ви? (II част)

Как инвестициите в стратегически партньорства помагат за растежа на бизнеса ви? (II част)

Най-добрите предприемачи разбират силата на хората. Сътрудничеството и партньорствата винаги са били жизненоважни, дори преди пандемията да засили нуждата от колективен подход.

Разбира се, за предприемачите, които искат да разширят бизнеса си, имат нужда от пари като решаващо парче от пъзела. По очевидни причини достъпът до капитал позволява на бизнеса да расте, независимо дали това е инвестиране в научноизследователска и развойна дейност (НИРД), разширяване в чужбина или наемане на най-добрите таланти, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

Капиталът не трябва да се третира като сребърен куршум. Вместо това предприемачите трябва да насочат вниманието си към създаването на силни, стратегически партньорства, които да стимулират растежа на бизнеса. Работата с други утвърдени организации изгражда доверие, което позволява на бизнеса да осъществява допълнителни връзки и да разширява своите операции.

Предприемачите трябва да научат как точно да отключат полезни взаимоотношения, които в крайна сметка ще ги настроят за дългосрочна победа. Партньорствата трябва да бъдат печеливши и целите да бъдат съобразени, така че всеки да се възползва от тях.

Първа част на материала можете да прочетете тук!

Как да създадете възможности

Какъв е най-добрият начин да създадете тези взаимоотношения? За предприемачите първата стъпка към постигането на това е да помнят, че въпреки че партньорствата са запечатани между компаниите, те са създадени от хора и че първо трябва да се изгради човешка връзка. Говорете с потенциалния партньор, за да разберете какво наистина се опитва да постигне и как партньорството ще му помогне.

Разберете собствените си цели, за да сте сигурни, че напредвате към постигането им. Когато говорите открито, ще създадете страхотни отношения.

Разработване на партньорска програма на ранен етап

Създаването на мрежа от доверени купувачи и иновативни партньори също така позволява на предприемачите да проучат възможностите в непосредствената им област и извън нея. Всъщност предприемачите не трябва просто да търсят партньорства в собствената си страна или континент. Като се оглеждат по-далеч, те се отварят за нови начини на мислене и възможности.

Партньорските програми и екосистемите създават общност за обратна връзка, всяка организация предоставя обратна връзка, която подобрява предложенията на другия, което води до по-голям растеж и доверие за всички. Това е двигател и на интеграцията. Сътрудничеството с партньорите дава възможност на предприемачите да видят как техният продукт се вписва в по-голямата картина.

Ключовият извод: когато създавате партньорски екосистеми, винаги имайте предвид как краен потребител може потенциално да взаимодейства с вашето предложение.

Не бързайте

Както в живота, изграждането на дълготрайна връзка отнема много време и усилия. Така че, макар да е изкушаващо да се впуснете във вълнуващо партньорство или програма, жизненоважно е да отделите време, за да изградите доверие и да установите ясни граници.

Не забравяйте, че в партньорствата не трябва да има страна А и Б. Всяка страна носи своите собствени предимства на масата. Комбинирането на знания и ресурси прави връзката по-устойчива и значима, отколкото биха били съставните ѝ части, като осигурява по-голяма стойност за клиентите, индустрията и икономиката.

По всяко време специфичността е ключова за успеха. Уверете се, че партньорството наистина се вписва в цялостната ви стратегия и че разполагате с всички необходими ресурси, които да ви подкрепят по време на вашето пътуване. Планирайте го добре и не бързайте. Това е дългосрочна стратегия, която изисква търпение, ангажираност и постоянство. Рим също не е бил построен за един ден.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.