Имат ли място предразсъдъците на работното място и как TELUS International Bulgaria отвори диалог по темата

Имат ли място предразсъдъците на работното място и как TELUS International Bulgaria отвори диалог по темата

Във време, в което 62% от работодателите в България изпитват трудности да попълнят свободните си позиции, а всеки втори кандидат пряко или косвено се е срещал с предразсъдъци по време на интервю за работа, най-голямата компания от BPO индустрията в България - TELUS International Bulgaria, отваря темата за толерантността на работното място.

Данните от изследванено на националната толерантност на пазара на труда, осъществено от маркетинговата агенция BluePoint по поръчка на TELUS International Bulgaria, показват, че една трета от анкетираните посочват наличието на предразсъдъци, касаещи кандидатите за работа. 73% казват, че в България толерантността спрямо "по-различните хора" е ниска, а всеки втори споделя за познат/приятел, към когото е имало проява на нетолерантност.

Затова TELUS International Bulgaria започва кампанията "Бъди себе си", подкрепяйки позицията, че възрастта, семейният статус, етносът, външният вид не са пречка хората да се развиват професионално. Кампанията е проведена в три фази в период от шест седмици. За целите ѝ са привлечени известни личности, които да споделят личния си опит за предубедеността, нагласите и възгледите, които често завършват с погрешни и отрицателни оценки. Сред тях са музикалните изпълнители Прея и Владимир Ампов-Графа, дрифт пилотът Ива Русинова и геймърът и продуцент на риалити шоу за електронни спортове Венелин Тончев-Виво. Присъединява се и Румяна Йотова, която е на 78 г. и от 7 години е част от TELUS International Bulgaria.

Кампанията "Бъди себе си" включва различен микс от канали, а таргетирането покрива диапазона 18-55+ години. В резултат TELUS International Bulgaria отчита 60.64% ръст на CV-та за периода ѝ - 21.04-30.06.2021 г. спрямо аналогичен период на предходната година, при заложени цели от 25% и постигнат 332% ROI.

TELUS International Bulgaria има над 3 800 служители в България. 30% от тях са чужденци от над 50 националности, говорещи 50 езика. Компанията предоставя услуги в сферата на Customer Experience и дигитални решения от следващо поколение на широко портфолио от клиенти в сферата на финансовите технологии, видео игрите, електронната търговия, модерацията на съдържание, здравеопазването, туризма и др.

Кампанията е осъществена от творческа агенция proof.

Вижте повече във видеото!

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.