Форматите за промотиране на оферти се промениха значително през последните години. Особено след пандемията инвестициите за печат намаляха, а телевизията, радиото и най-вече онлайн рекламата станаха по-популярни от всякога.
Основната причина за това е увеличената цена на печата и хартията. Поради това все повече бизнеси се насочват изцяло към дигитални алтернативи, а мултиканалният подход е начинът брандове и ритейлъри да достигат до по-широка аудитория и да подобрят степента на ангажираност от страна на потребителите.
Кои са най-подходящите за брандове инструменти, които марките трябва да включат в своя маркетинг микс?
Native мрежата на Offerista, създадена специално за ритейл сектора, позволява комуникация в множество платформи на тематика, подходяща за бранда, което води до увеличение на клиентите и възвръщаемост на инвестициите чрез класическа комуникация на оферти с широк обхват по време на цялата потребителска пътека. По този начин се достига до нови потребители, склонни да направят покупка.
Чрез Push известия брандовете се позиционират там където потребителите прекарват по-голямата част от времето си, а именно на техния телефон. Форматът има 100% видимост и среден CTR от 3 до 5%.
С Push известията брандовете достигат както до лоялни, така и до потенциални нови клиенти. Форматът позволява и прецизно таргетиране на база местоположение, което го прави изключително ефективен за кампании, които целят активация на потребители в радиус от конкретен магазин.
Programmatic Story Ad рекламата пренася добре познатия стори формат от социалните мрежи в популярни сред таргет аудиторията платформи и позволява на брандовете да разказват истории, да демонстрират конкретни характеристики на продуктите и като цяло да комуникират по-ефективно с целевата аудитория.
Програматик рекламата осигурява и прецизно таргетиране, оптимизация в реално време и ефективно разпределение на рекламния бюджет. Със способността си да предава емоция и по този начин да стимулира покупки, видеото води до висока ангажираност от страна на потребителите и в резултат увеличава продажбите, което прави форматът особено подходящ при сезонни кампании или представяне на нови продукти.
Друг специално разработен за брандове формат е Offerista Swipe Gallery. Чрез иновативния програматик дисплей формат рекламните послания са позиционирани в уебсайтове и мобилни приложения, в които таргет аудиторията предпочита да прекарва времето си, а таргетирането може допълнително да бъде оптимизирано в хода на кампанията. Инструментът е изключително подходящ за повишаване на видимостта на бранда, достигане до нови потребители и насърчаване на интеракция с офертите.
Брандовете най-добре могат да оптимизират медийния си микс чрез комбиниране на множество от инструменти, разработени специално за ритейл сектора. Експертите от Offerists Group могат да помогнат в тази задача чрез мултиканално позициониране на бранда от един единствен източник.
Научете повече за това как работят различните инструменти чрез интерактивния Showroom на сайта на Offerista или на имейл bulgaria@offerista.com.