JTI България продължава кампанията „Ти ли ще ми кажеш?“ с фокус върху отговорното потребителско поведение

JTI България продължава кампанията „Ти ли ще ми кажеш?“ с фокус върху отговорното потребителско поведение

За трета поредна година JTI България реализира кампанията "Ти ли ще ми кажеш?", с която призовава потребителите на тютюневи изделия да изхвърлят правилно филтрите от тютюневи продукти. Основното послание остава непроменено - отпадъците трябва да бъдат поставяни там, където им е мястото: в кошчетата.

След успешните летни и зимни послания през 2024 г., кампанията се подновява и през 2025 г., с нова вълна в радиоефира и дигиталните канали. Основен фокус са често срещани ситуации от ежедневието - изхвърлени филтри на улицата, в парка, на плажа или през прозореца на автомобил. Целта е да се насочи общественото внимание към нуждата от промяна в потребителските навици.

"Промяната в отношението към отпадъците е процес, който лесно може да се превърне в добър навик. Ние просто напомняме, че всяко действие има значение", коментира Димитър Найденов, мениджър "Корпоративни въпроси" в JTI България

Кампанията се реализира в изпълнение на чл. 23 от Наредбата за намаляване на въздействието на определени пластмасови продукти върху околната среда. С нея JTI България затвърждава дългосрочния си ангажимент към устойчивото развитие и опазването на околната среда.

* ПР публикация на JTI България

Споделете:

Присъединете се
към 28 783 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.