Съдържание, създадено от изкуствен интелект, продължава да залива емисиите на потребителите на социалните медии. Затова Instagram търси начини да информира потребителите.
Според екранна снимка, публикувана в X (с предишно наименование Twitter) от изследователя на приложенията Алесандро Палуци Instagram работи за етикетиране на създадено или модифицирано от AI съдържание, така че потребителите да могат по-лесно да го идентифицират, пише Mashable.
Палуци и преди е изнасял информация за предприети от Meta действия и промени в платформите на компанията, след което те са били и официално оповестявани.
На екранната снимка се вижда етикет, че съдържанието е създадено или редактирано с изкуствен интелект. Следва и обяснение на генеративния изкуствен интелект. В долната част на изображението има връзка, от която потребителите да научат повече за това как Meta може да им помогне да разберат как работи изкуственият интелект в платформите на компанията.
Наскоро Financial Times съобщи, че Meta може да пусне своите "AI personas", функция за чатбот с изкуствен интелект, интегрирана в платформите на компанията. Функцията ще позволи на потребителите да разговарят с личности с AI, за да намерят препоръки или да търсят по-точно.
Meta пусна най-новата си версия на LLaMA 2, своя голям езиков модел с отворен код, който е алтернатива на други LLM със затворен код като GPT-4 на OpenAI.
През юни главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг коментира, че Meta също работи върху генерирани от AI текстови подкани за модифициране на снимки за Instagram Stories.
Не е ясно този инструмент на Meta дали и кога ще бъде пуснат публично. Ясно е обаче, че Instagram и Meta ще продължат да използват AI и с нарастването на употребата му компанията вероятно ще предостави повече информация за това как да се различава съдържание, създадено от изкуствен интелект.
Според медията Google пък тества инструмент, който автоматично генерира резюмета на видеоклипове в YouTube с помощта на AI. Компанията не смята обаче да замества с тях видео описанията, които създателите пишат.
YouTube провежда тестовете с ограничен брой видеоклипове и зрители, които са англоговорящи.