Дигиталните брошури на търговските вериги стават все по-популярни сред потребителите, според проучване

Дигиталните брошури на търговските вериги стават все по-популярни сред потребителите, според проучване

Дигиталните брошури на търговските вериги стават все по-популярни сред потребителите. Всеки втори потребител има предпочитание към електронните формати, като 91% от участниците в проучване на Offerista Group смятат, че дигиталните брошури са бъдещето.

Проучването е проведено през юни т.г., съвместно с дигитална агенция Bluepoint. Анкетирани са 800 души от различни градове в България по хибриден модел - онлайн изследване и интервю лице в лице.

Един от основните изводи е, че потребителите следят и купуват предимно продукти на промоция, ограничават някои стоки и са ориентирани към по-евтини марки.

Общо 80% от анкетираните потребители заявяват, че хартиените брошури няма да им липсват, ако спрат да се печатат, а 85% казват, че разглеждат дигитални брошури редовно.

Малко над една пета от участниците в проучването (22%) посочват, че изобщо не получават хартиени брошури.

С увеличаването на възрастта броят на каналите, през които потребителите се информират за оферти, намалява, а при по-младите се увеличава. Обикновено това са сайт за брошури и приложение на верига, посочват от Offerista Group.

От анкетираните 85% посочват, че целенасочено посещават сайтове, за да разгледат дигиталната версия на брошурите.

Според анкетираните брошурте са важни, защото обичат да са информирани за актуалните оферти. Така потребителите решават как да оптимизират бюджета си, сравянват и решават къде да пазаруват.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.