Във Висшето училище по застраховане и финанси (ВУЗФ) стартира първата в България и една от първите в региона магистърска програма по електронна търговия. Тя се нарича „Електронна търговия и екосистема на логистичните и доставни процеси“ и обхваща всички аспекти от развитието на успешен онлайн бизнес – от технологията зад онлайн магазините, през маркетинга и рекламата, до логистиката и веригата на доставките.
Това е първата образователна инициатива в България, в която водещият бизнес в страната и образователната система се обединяват в едно синхронизирано цяло, за да могат участниците в програмата да получат изключително висока добавена стойност и да могат да се реализират като водещи кадри и предприемачи на пазара. За първи път в България, обучаващите ще провеждат част от занятията си в самите офиси на водещи компании, където ще им предподават извяни в областта мениджъри.
Магистратурата ще обедини академичния потенциал на ВУЗФ с опита и познанията на някои от водещите експерти в областта на електронната търговия, дигиталния маркетинг, логистиката и веригата на доставки у нас. Сред тях са Жюстин Томс, успешен онлайн предприемач, писател и преподавател с множество дигитални проекти зад гърба си, Радослав Минчев, ръководител Дирекция „Верига на доставки“ в Доверие Брико АД, Георги Христов, професионалист с повече от 17 години опит в сферата на логистика и управление веригата на доставки, Никола Илчев, основател на eCommerce Academy и други.
„Магистратурата е типичен пример за това как образователната система може да се ориентира към нови сегменти, които допреди десетина години едва прохождаха, но към настоящия момент, вече играят ключова роля както в света на бизнеса, така и на пазара на труда. Изграждането на бъдещите специалисти в една иновативна област каквато е електронната търговия, ще спомогне за повишаване конкурентоспособността на цялата българска икономика. Затова се радвам, че съм част от този проект и че успяхме да включим сред преподавателите водещи мениджъри и предприемачи от бизнеса, с реални успешни проекти зад гърба си. Това ще увеличи многократно стойността за студентите, които запишат магистърската програма“ - заяви Жюстин Томс.
Магистърската програма по електронна търговия дава възможност както за корпоративна кариера, така и за развитие на собствен бизнес в този изключително динамичен дигитален сегмент. Студентите в нея ще придобият утвърдени познания за развитието на бранша у нас и в международен план, и ще могат да работят с едни от най-известните глобални брандове. В учебната програма са включени ключови бизнес дисциплини като управление и финансов риск, поведенчески финанси, стратегическо управление и управление на проекти. Организаторите предлагат възможност за разсрочено плащане и опции за курсово обучение.