CRM Конференция 2016 фокусира върху проактивните продажби и поведението на потребителите

CRM-e-marketin-automation-304x203

Последните тенденции в развитието на CRM решенията, като философия на управление на компаниите, и иновациите в предлаганите софтуерни продукти, ще бъдат представени на събитието, организирано от списание ENTERPRISE. Конференцията ще разгледа необходимосттаза бизнеса от проактивни продажбии промените в поведението на потребителите на услуги и продукти.

Концепцията CRM (Customer Relationship Management) някога е била традиционна стратегия за управление на взаимоотношенията с клиенти и партньори. В наши дни обаче CRM се развива активно и в нови посоки - в сферата на задълбочения анализ на развитието на клиента, бизнес проучванията и оптимизиране на финансовите резултати

Представители на водещи компании в България ще представят своя успешен опит във внедряването използване на CRM системи, а по време на практическия МАСТЪР КЛАСучастниците в Конференцията ще научат как да използват CRM при маркетинг и рекламни кампании, както и да привличат доволни клиенти

По време на събитието ще се запознаете с темите от ключовите експерти в сектора

·       Борил Богоев, Онлайн предприемач и консултант

·       LaszloPapp, GartnerAreaManagerза Унгария и България

·       Людмил Стойчев, Управляващ съдружник, CBN PanoffandStoytchev

·       Иван Арнаудов, Founder& CEO, SalesStrategy Consulting Ltd

Конференцията е част от поредицата за успешни практики в различни бизнес сектори MySuccess.bg на списание ENTERPRISE.

Събитието се организира с подкрепата на Изпълнителна агенция за насърчаване на малкия и среден бизнес (ИАНМСП)и Българска търговско-промишлена палата (БТПП).

 

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.