Последните тенденции в развитието на CRM решенията, като философия на управление на компаниите, и иновациите в предлаганите софтуерни продукти, ще бъдат представени на събитието, организирано от списание ENTERPRISE. Конференцията ще разгледа необходимосттаза бизнеса от проактивни продажбии промените в поведението на потребителите на услуги и продукти.
Концепцията CRM (Customer Relationship Management) някога е била традиционна стратегия за управление на взаимоотношенията с клиенти и партньори. В наши дни обаче CRM се развива активно и в нови посоки - в сферата на задълбочения анализ на развитието на клиента, бизнес проучванията и оптимизиране на финансовите резултати
Представители на водещи компании в България ще представят своя успешен опит във внедряването използване на CRM системи, а по време на практическия МАСТЪР КЛАСучастниците в Конференцията ще научат как да използват CRM при маркетинг и рекламни кампании, както и да привличат доволни клиенти
По време на събитието ще се запознаете с темите от ключовите експерти в сектора
· Борил Богоев, Онлайн предприемач и консултант
· LaszloPapp, GartnerAreaManagerза Унгария и България
· Людмил Стойчев, Управляващ съдружник, CBN PanoffandStoytchev
· Иван Арнаудов, Founder& CEO, SalesStrategy Consulting Ltd
Конференцията е част от поредицата за успешни практики в различни бизнес сектори MySuccess.bg на списание ENTERPRISE.
Събитието се организира с подкрепата на Изпълнителна агенция за насърчаване на малкия и среден бизнес (ИАНМСП)и Българска търговско-промишлена палата (БТПП).