Защо брандът ви има нужда от генерирано от потребителите съдържание в TikTok?

Защо брандът ви има нужда от генерирано от потребителите съдържание в TikTok?

От танцови предизвикателства, които карат всички да се вълнуват, до вирусни песни, които всеки използва във видеоклиповете си - TikTok е домът на интернет тенденциите.

С 1 милиард активни потребители месечно, които гледат 167 милиона видеоклипа на интернет минута, тенденциите лесно се улавят в платформата. И тези тенденции след това се разпространяват в други социални мрежи, като завладяват целия интернет, пише influencermarketinghub.com.

Ето защо TikTok е толкова мощна маркетингова платформа за брандовете, стига да знаят те как да се възползват максимално от нея.

Ако искате вашата марка и продукти да станат вирусни в платформата, защо не се възползвате от най-ценния ресурс на TikTok - неговите потребители? Генерираното от потребителите съдържание е причината тенденциите да се налагат толкова бързо в TikTok, защото те вдъхновяват други потребители, които вдъхновяват други потребители и т.н.

Какво е генерирано от потребителите съдържание в TikTok?

Съдържанието, генерирано от потребители в TikTok, е много подобно на генерираното от потребителите съдържание в други социални медийни платформи. Това са видеоклиповете, създадени от потребители на TikTok и създатели на съдържание, които представят вашата марка под една или друга форма.

Създателите на съдържание използват вашия продукт във видеоклипа и го преглеждат или правят демонстрация как се използва. Те може да участват в предизвикателство на TikTok, което сте започнали - независимо дали е танц или уникална задача. Или може просто да създават видеоклип, използвайки вашия брандиран хаштаг като подкана.

Много марки могат да споделят повторно тези видеоклипове с аудиторията си (разбира се, с разрешението на създателя на оригиналното съдържание). Можете дори да усилите въздействието на генерираното от потребителите съдържание на TikTok, като го използвате за реклами.

Защо да се фокусирате върху генерирано от потребителите съдържание за TikTok?

Потребителите вярват на други потребители, което означава, че е най-вероятно да се доверят на съдържание, създадено от други клиенти точно като тях. Всъщност мнозинството от хората, според проучване на Stackla, намират съдържанието, създадено от потребители, за най-автентично. Почти 80% от анкетираните в проучването казват, че този тип съдържание влияе върху решенията им за покупка.

Като такова, съдържанието от реални потребители вероятно ще се представи добре в TikTok поради своята свързаност и автентичност. В проучване на платформата за видео тестване Real Eyes генерираните от потребителите видеоклипове в TikTok имат 22% по-висок резултат от видеоклиповете на брандове. Такива клипове задържат вниманието на зрителите за най-дълго време в сравнение с видеоклиповете на брандове и видеорекламите във Facebook.

Установява се също така, че потребителските видеоклипове имат много по-голямо емоционално въздействие от видеоклиповете на брандовете. Това говори много за силата, с която генерираното от потребителите съдържание в TikTok ангажира емоционално вашата аудитория.

Добри практики за TikTok и кампании за генерирано от потребителите съдържание

Решете какъв тип съдържание искате да използвате. Това изцяло зависи от целта на вашата кампания. Най-често в платформата се правят предизвикателства - искате от аудиторията си да изпълни конкретна задача с вашите продукти; състезания - създавате игра и давате награда (арта за подарък, нов продукт или дори преживяване); отзиви - уважавани създатели на съдържание предоставят автентичен преглед на вашия продукт. Това е чудесен начин да спечелите доверието на вашата целева аудитория; видеоклипове с инструкции - създателите на съдържание предоставят съвети и инструкции как да се ползва вашият продукт.

Бъдете ясни какво искате. Осигурете ясни инструкции как потребителите да се включат в кампанията ви. Това е от съществено значение, за да избегнете объркване и да получите висококачествено съдържание от вашата аудитория. Така намалявате и рисковете от оплаквани.

Създайте уникален брандиран хаштаг. Хаштаговете са от решаващо значение, ако искате да обедините цялото генерирано от потребителите съдържание на едно място. Има две неща, които трябва да имате предвид, когато създавате брандиран хаштаг за вашата кампания за генерирано от потребителите съдържание в TikTok. Първо, той трябва да е наистина уникален - да съдържа името на бранда ви и на продукта, да е лесен за четене и използване, както и ясен и опростен.

Работете с инфлуенсъри, за да разширите обхвата си. Ако искате да съберете много съдържание, генерирано от потребителите, трябва да достигнете до възможно най-много хора. Това ще изисква кампанията ви да бъде представена пред правилните хора, за да може да се разпространи и да достигне до още повече потребители.

Когато си партнирате с инфлуенсъри, уверете се, че избирате творци, които могат да повлияят на вашата целева аудитория. Това означава да работите с инфлуенсъри, които са специализирани във вашата индустрия или ниша.

Дайте им свободата да останат верни на личния си стил, дори ако това е спонсориран видеоклип. Това е един от най-добрите начини да получите уникално, автентично и страхотно съдържание.

Възползвайте се от функциите Duet и Stitch. TikTok предлага изобилие от функции за подкрепа на ангажираността на общността и сътрудничеството в рамките на платформата. Функции като Duet и Stitch предлагат отлична възможност за марките да насърчават повече съдържание, генерирано от потребителите. Можете да създадете видеоклип и да предизвикате последователите си на Duet или Stitch с него. Това дава на вашата аудитория възможност да бъде креативна, докато вие събирате ценно съдържание, генерирано от потребителите.

Можете да бъдете креативни, като използвате генерирано от потребителите съдържание, за да попълните страницата си в TikTok, дори когато идеите ви са свършили. Възползвайте се от възможността да споделите автентични отзиви и уроци както от влиятелни създатели на съдържание, така и от редовни потребители на TikTok. Това не само ви позволява да изпълните страницата си с положително за марката съдържание, за да спечелите доверието на потенциалните клиенти, но също така дава на феновете ви признанието, което заслужават.

Получете разрешение от оригиналните създатели и комбинирайте множество видеоклипове за преглед в мощен видеоклип за вашата реклама в TikTok. Можете също така да използвате обучителни видеоклипове и да ги превърнете в информационни реклами, които могат да подтикнат много хора към покупка.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.