Три основни грешки, които да избягвате с първия си онлайн магазин

Три основни грешки, които да избягвате с първия си онлайн магазин

Стартирането на първия уебсайт може да се усети обезсърчително. Независимо дали става въпрос за онлайн магазин за вашия бизнес, или просто за личен проект, всичко това идва с дълъг списък от въпроси.

Тези, които искат да стартират бизнес онлайн, е много важно да оставят настрана тези умствени бариери. Помислете за това: онлайн пазаруването напредна сериозно през последните две години и никога повече няма да се връща назад, пише Entrepreneur.com.

Според последната оценка приходите от електронната търговия в Америка възлизат на 767,7 млрд. долара през 2021 г. Хората се обръщат към интернет за всичко и предприемачи от всякакъв размер и опит трябва да са там, за да ги посрещнат.

Без значение колко са големи онлайн търговците, в ранните етапи на стартирането на техния онлайн проект те правят едни и същи грешки. Медията обобщава три основни грешки и няколко съвета за заобикаляне на тези препятствия.

Пренебрегване на основната ви компетентност

Реалността показва, че твърде големият избор може да бъде и нещо лошо. Изследванията показват, че 42% от клиентите изоставят онлайн количката си, защото е твърде трудно да изберат.

Съсредоточете се върху това, в което сте добри, където е вашата експертиза. Когато вашият физически магазин се пренесе онлайн, повечето от клиентите ви ще бъдат хора, които вече познават вашата марка. Имате тяхната подкрепа, така че се задълбочете в опознаването им.

Помислете за вашия уебсайт по отношение на това, което правите наистина добре, и се разширявайте там. Предложете първо вашите 10 или 20 най-продавани артикула и инвестирайте в професионални снимки и силни описания на продуктите.

Не подценявайте силата на фокуса. Това ще ви спечели повече признание и ще ви подтикне да градите име. След това можете поетапно да се разширите.

Похарчване на целия бюджет в самото начало

Твърде много търговци се примамват от най-новите и най-добри технологии. Не издухвайте целия си бюджет в началото.

За да изградят успешен магазин за електронна търговия, търговците на дребно трябва да формират правилната комбинация от три лоста - брутен марж, процент на конверсия и трафик. Първите две са трудни за контролиране, но можете да стимулирате трафика.

Трафикът е стока, да, но става все по-трудно просто да плащате на някого, за да култивира трафик вместо вас. В условията на все по-голяма конкуренция помислете за по-креативни, дори за старомодни, начини за разширяване на обхвата си, като се фокусирате върху местната общност.

Да приемете, че със завършването на сайта сте приключили

Твърде много търговци предполагат, че след като са изградили сайта, упоритата работа е свършила. Трябва обаче да научавате непрекъснато с кого и как взаимодействате. Дори да правите добри реализации, не спирайте дотук.

Добрият уебсайт улавя същността на вашата марка и отразява историята зад магазина. Добрите марки винаги се развиват, за да останат актуални, така че какво послание изпраща това да имате уебсайт, който никога не се променя? Така ще можете да мащабирате бизнеса, да персонализирате и да достигнете до по-голяма аудитория.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.