Три добри практики за усъвършенстване на CTV рекламата

Три добри практики за усъвършенстване на CTV рекламата

Апетитът на потребителите за качествено съдържание по заявка допринесе за утвърждаването на свързаната телевизия (CTV) като най-бързо развиващия се основен рекламен формат в САЩ.

Insider Intelligence предлага три добри практики, които търговците да приложат, за да подобрят своите стратегии за CTV реклама.

Инвестиции в програматик

Програматик видеото предлага на рекламодателите ефективност при закупуване, възможности за прецизно насочване и изобилие от данни за използване при оптимизиране на кампанията.

Над 87% от от разходите за CTV реклами в САЩ са всъщност програматик реклами, според доклада "Предварителни телевизионни и цифрови видео прогнози и тенденции за 2023 г.".

Честота на показване

Купувачите и марките трябва да мислят за това как да сведат до минимум прегарянето, което се случва, когато една и съща група от аудиторията вижда непрекъснато една и съща реклама. Почти една трета от търговците по света вярват, че ефективното ограничаване на честотата на показване би увеличило разходите им за CTV реклама, според проучване от ноември 2022 г. на Lotame и PureSpectrum.

Въпреки че измерването се развива, за да обхване точно и последователно цялата телевизионна аудитория, ще е необходима по-голяма прозрачност на рекламния пазар, за да се контролира честотата на показване на различните платформи и устройства.

Увеличаване на рекламните варианти

Повече версии на рекламите дават възможност за провеждане на пълноценни А/Б тестове. Бъдете по-малко натрапчиви: CTV аудиторията е свикнала на преживявания без реклами и ще бъде по-отворена към добавянето на леко рекламно натоварване, когато рекламното послание е ново и ангажиращо.

Нуждата от множество рекламни варианти ще даде предимство на екипите за създаване на съдържание, докато генеративният AI ще служи като инструмент за усъвършенстване.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.