Трендовете в социалните мрежи за 2024 г.

Трендовете в социалните мрежи за 2024 г.

Началото на годината е отличен момент за създадете стратегия за Вашия бизнес на база новите трендове. Представяме Ви три важни тенденции в социалните медии за 2024 г., които можете да приложите към вашата маркетингова стратегия за социални медии.

Видеото доминира като предпочитан формат за съдържание в социалните медии

Като първа тенденция в социалните медии за 2024 година няма как да не отбележим видеосъдържанието. Платформи като TikTok , Instagram Reels и YouTube вече ангажират аудиторията с кратки видеоклипове. През следващите години повече социални медийни платформи ще дадат приоритет на видео функциите, като се възползват от тяхната способност да привличат вниманието на потребителите. Не забравяйте да:

  • Постигнете високо качество на видеото, което заснемате
  • Създавате кратко ( около 30 секундно), но динамично видео
  • Използвайте музика, която аудиторията Ви е чувала към видеото. Понякога аудиторията ни се спира на конкретно видео в социалните мрежи, само защото добавената музика му се струва позната.

Изкуственият интелект навлиза в нова фаза

Технологията за изкуствен интелект вече е проникнала в различни индустрии и разбира се няма как да пропусне социалните медии през 2024 г. Инструментите, базирани на изкуствен интелект, ще позволят на бизнеса Ви да придобие по-задълбочена представа за своите аудитории и да генерира персонализирано съдържание. Със силата на изкуствения интелект марките могат допълнително да оптимизират своите органични и платени кампании, за да създадат подходящо съдържание за своята аудитория.

Въпреки това AI все още не може да замени маркетолозите, но ги улеснява в създаването на съдържание.

Имейл маркетингът на преден план:

Този канал не е точно в категория "социална мрежа", но сме длъжни да го споменем. През изминалата година имейл маркетингът беше пренебрегван от много бизнеси, но той продължава да работи и това се наблюдава в световен мащаб. Приходите от имейл маркетинга могат да бъдат значителни тъй като той е автоматизиран и създава близост с аудиторията.

Съветваме Ви да:

  • Изпращате поне по 1 имейл всяка седмица
  • Създавате добавена стойност с имейла - добавете кратки идеи, съвети или начини за използване на продукта
  • Напишете интересно и вълнуващо заглавие, което да привлече вниманието на получателя на имейла.

Това бяха някои от водещите тенденции, влияещи върху платформите и потребителите на социалните медии. Очаква се използването на социални медии да остане във водещо през следващите 2-3 години. Новите функции, като AI и AR, гарантират, че потребителите остават "залепени" за водещите социални медийни платформи все по-дълго, всеки изминал ден.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.