TikTok добави AI-задвижван чатбот инструмент в своята платформа за управление на продукти Seller Center. Асистентът е изцяло посветен на предоставянето на информация за марки, които искат да рекламират и продават продукти в платформата.
Seller Assistant на TikTok вече е достъпен в инструментите за управление на търговията на приложението. Инструментът оказва незабавна помощ на продавачите да максимизират показването на продуктите им в платформата.
Seller Assistant предоставя насоки в реalno време, персонализирани препоръки и интерактивно обслужване на продавачи.
AI-задвижваният инструмент ще може да предоставя набор от указания за продуктови обяви. Той дава съвети за оптимални подходи за листинг и препоръки как да се максимизира видимостта, достъп до прозрения и данни за производителност и персонализирани и контекстни препоръки за маркетингови подходи.
TikTok продължава да насърчава елементите за пазаруване в потока и да насочва повече потребители към купуване на продукти от видео клипове и излъчвания на живо. Въпреки че пазаруването в приложението все още не се е наложило в голяма степен, то печели все по-голяма популярност с времето.
В края на 2024 г. например TikTok отчете трикратно увеличение на продажбите по време на Черния петък. През 2024 г. също така над 100 милиона създатели са стриймвали на живо в приложението.