TikTok обяви нови рекламни решения и креативни инструменти за подобряване на ангажираността и ефективността на марката.
Платформата иска да продължи да се позиционира като централно място в дигиталната екосистема за създателите на съдържание и рекламодателите. Функционалностите се появяват в решаващ момент, когато повече марки разпознават потенциала на TikTok да стимулира бизнес резултатите, особено на фона на потенциалната забрана на приложението в САЩ, пише Emarketer.
Instagram се възползва от законодателството за забраната на конкурентната китайска платформа, като ухажва по-малки творци и разширява своя Creator Marketplace до Индия, Канада и други пазари.
TikTok One предоставя централизирана платформа за брандовете за достъп до творци, производствени партньори и прозрения. Тя включва TikTok Creator Marketplace и TikTok Creative Challenge, програма, която позволява на създателите да изпращат генерирано от потребителите съдържание за марки в приложението и да получават награди въз основа на видео ефективността.
Branded Mission позволява на марките да събират съдържание от различни създатели на TikTok, за да създадат съвместно автентично съдържание. То включва популярната функция Duet, която позволява на брандовете да се включат по-ефективно в творческата общност на TikTok, за да подпомогнат допълнително видимостта и ангажираността.
Пакетът Symphony AI съчетава човешката креативност с ефективността на AI, като предлага инструменти за писане на сценарии, видео продукция и оптимизация на активи.
Най-новите решения на TikTok дават на марките мощни инструменти за създаване на ангажиращо съдържание и по-задълбочено свързване с аудиторията им. Чрез централизиране на достъпа до създателите и използване на AI за оптимизиране производството на съдържание TikTok се стреми да улесни брандовете да стартират и управляват ефективни кампании и да харчат повече пари за реклама.