TikTok направи Symphony Creative Studio достъпно за всички бизнес рекламодатели

TikTok направи Symphony Creative Studio достъпно за всички бизнес рекламодатели

TikTok обяви, че прави своето Symphony Creative Studio достъпно за всички рекламодатели - потребители на TikTok for Business.

Symphony Creative Studio включва инструмент за генериране на видео, задвижван от изкуствен интелект, който може да създава видеоклипове с минимални усилия от потребителите за минути, съобщава TechRadar.com.

Инструментът работи, като се въвежда подходяща информация в полето за въвеждане - например информационен лист за продукт и други активи, което след това спомага за изхода на AI инструмента. Потребителите могат също да поставят URL адрес на продукта директно в инструмента за по-лесно генериране на съдържание.

Инструментът позволява и локализиране на съдържание за различни пазари на различни езици и възможност за създаване на цифров аватар, който може да следва скрипт. Предварително изградените аватари поддържат 30+ езика, а рекламодателите могат също да създават свои собствени персонализирани аватари.

Symphony Creative Studio генерира серия от видеоклипове, оформления и скриптове въз основа на съществуващо високоефективно съдържание в приложението.

TikTok също така работи с партньори като Billo и Getty Images, за да използва активи, които са одобрени за търговска употреба.

След като изберат предпочитания от тях видеоклип, рекламодателите могат да редактират и персонализират допълнително, преди да експортират и изтеглят готовия продукт.

От TikTok посочват, че персонализираните аватари са създадени единствено от одобрени кадри с изрично съгласие и че генерираното от AI съдържание е маркирано.

В бъдеще платформата планира да добави генериране на скрипт и коригиране на променливи в съществуващи видеоклипове.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.