TikTok обяви, че прави своето Symphony Creative Studio достъпно за всички рекламодатели - потребители на TikTok for Business.
Symphony Creative Studio включва инструмент за генериране на видео, задвижван от изкуствен интелект, който може да създава видеоклипове с минимални усилия от потребителите за минути, съобщава TechRadar.com.
Инструментът работи, като се въвежда подходяща информация в полето за въвеждане - например информационен лист за продукт и други активи, което след това спомага за изхода на AI инструмента. Потребителите могат също да поставят URL адрес на продукта директно в инструмента за по-лесно генериране на съдържание.
Инструментът позволява и локализиране на съдържание за различни пазари на различни езици и възможност за създаване на цифров аватар, който може да следва скрипт. Предварително изградените аватари поддържат 30+ езика, а рекламодателите могат също да създават свои собствени персонализирани аватари.
Symphony Creative Studio генерира серия от видеоклипове, оформления и скриптове въз основа на съществуващо високоефективно съдържание в приложението.
TikTok също така работи с партньори като Billo и Getty Images, за да използва активи, които са одобрени за търговска употреба.
След като изберат предпочитания от тях видеоклип, рекламодателите могат да редактират и персонализират допълнително, преди да експортират и изтеглят готовия продукт.
От TikTok посочват, че персонализираните аватари са създадени единствено от одобрени кадри с изрично съгласие и че генерираното от AI съдържание е маркирано.
В бъдеще платформата планира да добави генериране на скрипт и коригиране на променливи в съществуващи видеоклипове.