Шест съвета как да превърнете потенциалните си клиенти в купувачи

Шест съвета как да превърнете потенциалните си клиенти в купувачи

Успешното използване на Google Ads или рекламата в социалните мрежи може да подпали телефона ви или пък да напълни със съобщения пощенската ви кутия. От вас зависи да превърнете тези потенциални клиенти в реални, дори в лоялни.

Онлайн изданието entrepreneur.com обобщава 6 съвета, с които да канализирате този процес.

Не оставяйте обажданията на гласовата поща

Това е основно правило, ако харчите пари за реклама и маркетинг. Не трябва да позволявате обажданията да отиват на гласова поща. Да няма кой да отговори на телефона е един от най-големите проблеми за клиентите. Повечето хора биха затворили и подминали, ако чуят гласова поща.

Уверете се, че сте подготвени да се справяте с обажданията и че имате налична система, която да го прави добре. Възложете тази дейност на външен кол център например. Това ви дава увереност, че на всяко обаждане ще отговори човек, което ще доведе до по-висок процент на реализация.

Наемете тайни купувачи

Тайният купувач е тест за екипа ви по продажбите, така че да установите къде има слаби места и да работите върху тях. Контролът на качеството е от решаващо значение в продажбите.

Инвестирайте в обучение по продажби

Всеки от екипа ви по продажби трябва да има основно разбиране за продажбите и как да се справи правилно с входящите повиквания по различните канали. Затова инвестирайте в обучения и литература, това ще ви се отплати многократно.

Използвайте системи и скриптове

Добре е да разполагате със системи, така че обажданията и другите повиквания да се обработват последователно както искате - без значение кой отговаря за тях. Скриптовете и ботовете карат обаждащия се/пишещия да се чувства важен и значим, което ще му даде добро усещане за вашата компания и правенето на бизнес с вас.

Винаги събирайте информация за контакт

Ако нямате данни за контакт на потенциалните си клиенти, не можете да се свързвате с тях и всички усилия отиват на вятъра.

Използвайте имейл маркетинг

Когато получите имейл адреса на потенциалните си клиенти, трябва да имате някаква система, с която да можете да изпращате имейли поне веднъж седмично или ежемесечно до вашата база данни за имейли. Промоции, специални оферти, важни за вас събития, клиентски отзиви, информационна статия, съвети - можете да изпратите всичко.

Изпращайте полезни имейли редовно, защото така изграждате отношения с клиентите си. Това може да ви помогне за увеличаване на продажбите в бъдеще.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.