Противно на широко приетото мнение за непоносимост към рекламите само 16%-17% от зрителите изразяват неспособност да понасят реклами, според проучване на Hub Entertainment Research.
От друга страна, повече от половината от зрителите могат да се примирят с определено ниво на реклама, според данни от повече от 3000 потребители в САЩ, цитирани от Insider Intelligence.
Общо 59% от потребителите предпочитат да гледат реклами, за да спестят 4-5 долара на месец, докато 41% предпочитат да платят допълнителен абонамент, но да не гледат реклами.
Това предпочитание остава последователно в различни проучвания на Hub, като подчертава склонността на потребителите към опции за спестяване на разходи.
Зрителите са доволни от по-новите стрийминг услуги като Max, Disney+ и Netflix, които им предоставят по-добро рекламно изживяване в сравнение с техните конкуренти.
Защо това има значение: Зрителите са готови да правят компромиси що се отнася до предпочитанията им за гледане.
Зрителите освен това не са твърди в избора си: Почти 40% предпочитат услуги както без, така и с реклами, като показват готовност да превключват между опции въз основа на техните нужди и приоритети.
Около 1 от всеки 4 зрители съобщават за такива промени, което показва здравословен баланс между необходимостта от спестяване на разходи и желанието за гледане без реклами.
Има дългогодишен мит, че зрителите силно не харесват рекламите, но тези данни предполагат, че рекламата е жизненоважна част от екосистемата за поточно предаване, която носи осезаеми ползи за потребителите.
Стрийминг услугите, които предлагат абонаменти с реклами, както и абонаменти без реклама, повече се харесват на потребителите.
Докато идеята за поддържан от реклами стрийминг може да изглежда неблагоприятна в началото, изследването показва, че потребителите са по-гъвкави, отколкото се смята.
Стрийминг пейзажът се развива бързо и възходът на поддържаните от реклами стрийминг платформи е доказателство за това. Може да се каже, че това е печеливша ситуация: зрителите могат да избират предпочитаните от тях абонаменти, а рекламодателите имат по-голям избор от инвентар, който могат да закупят, за да достигат до потребителите.