Потребителите са склонни да приемат определено ниво на проникване на реклама

Потребителите са склонни да приемат определено ниво на проникване на реклама

Противно на широко приетото мнение за непоносимост към рекламите само 16%-17% от зрителите изразяват неспособност да понасят реклами, според проучване на Hub Entertainment Research.

От друга страна, повече от половината от зрителите могат да се примирят с определено ниво на реклама, според данни от повече от 3000 потребители в САЩ, цитирани от Insider Intelligence.

Общо 59% от потребителите предпочитат да гледат реклами, за да спестят 4-5 долара на месец, докато 41% предпочитат да платят допълнителен абонамент, но да не гледат реклами.

Това предпочитание остава последователно в различни проучвания на Hub, като подчертава склонността на потребителите към опции за спестяване на разходи.

Зрителите са доволни от по-новите стрийминг услуги като Max, Disney+ и Netflix, които им предоставят по-добро рекламно изживяване в сравнение с техните конкуренти.

Защо това има значение: Зрителите са готови да правят компромиси що се отнася до предпочитанията им за гледане.

Зрителите освен това не са твърди в избора си: Почти 40% предпочитат услуги както без, така и с реклами, като показват готовност да превключват между опции въз основа на техните нужди и приоритети.

Около 1 от всеки 4 зрители съобщават за такива промени, което показва здравословен баланс между необходимостта от спестяване на разходи и желанието за гледане без реклами.

Има дългогодишен мит, че зрителите силно не харесват рекламите, но тези данни предполагат, че рекламата е жизненоважна част от екосистемата за поточно предаване, която носи осезаеми ползи за потребителите.

Стрийминг услугите, които предлагат абонаменти с реклами, както и абонаменти без реклама, повече се харесват на потребителите.

Докато идеята за поддържан от реклами стрийминг може да изглежда неблагоприятна в началото, изследването показва, че потребителите са по-гъвкави, отколкото се смята.

Стрийминг пейзажът се развива бързо и възходът на поддържаните от реклами стрийминг платформи е доказателство за това. Може да се каже, че това е печеливша ситуация: зрителите могат да избират предпочитаните от тях абонаменти, а рекламодателите имат по-голям избор от инвентар, който могат да закупят, за да достигат до потребителите.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.