Пет съвета за работещ дигитален маркетинг

Пет съвета за работещ дигитален маркетинг

Дигиталният маркетинг е най-ефективният начин да достигнете до целевата си аудитория, да насочите целеви трафик към уебсайта си, да генерирате качествени клиенти и в крайна сметка да продавате.

За да създадете дигитална маркетингова стратегия, която ще стимулира растежа на бизнеса, е от ключово значение да се знаете какъв бюджет сте готови да похарчите, кои тактики ще осигурят най-добра възвръщаемост на инвестицията, кои канали ще помогнат на висококачествени клиенти да влязат във фунията ви, какво може да се направи, за да се насърчи цялостното изживяване на купувача, и как да измерите успеха, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

Без значение колко малък или голям е вашият бизнес, задълбоченото разбиране на това, което се случва, когато внедрите вашата дигитална маркетингова стратегия, е от решаващо значение за вземането на по-добри решения, които ще доведат до положителни резултати. Като такива, наличието на подходящите инструменти, процеси и хора само ще ви помогне да увеличите усилията си за постигане на другите ви бизнес цели.

Изданието обобщава пет трика за дигитален маркетинг, които ще ви помогнат да увеличите продажбите.

Създайте звездно съдържание

Ключът към това как съдържанието да работи за вас по отношение на повишаване на осведомеността, потенциалните клиенти и продажбите, които искате, е да сте сигурни, че добавяте огромна стойност. Това означава, че темите, по които пишете, и съветите, които излагате, са приложими и се използват от вашата целева аудитория.

Една от най-големите грешки, които компаниите правят, е, че разработват съдържание и се надяват, че то ще привлече вниманието веднага. Знайте, че вашата стратегия за съдържание трябва да бъде насочена както към краткосрочните, така и към дългосрочните цели. Вие наистина бягате маратон, а не спринт.

Има много варианти на съдържание, по които да работите. Един от тях е блогът, където публикувате изследователски теми, които всъщност се търсят, включително хаштагове, които се използват от вашата целева аудитория. Намерете начин да бъдете част от тези разговори, като пишете целенасочени публикации в блога си.

Инфографика - визуалното съдържание е лесно за консумация, така че разработете инфографика като начин за стимулиране на ангажираността на вашия уебсайт. Можете да използвате визуалното съдържание и да подканите публиката си да потърсят повече за това, което им предлагате, като ги отведете на конкретно място в уебсайта си.

Ръководства и електронни книги - те се използват лесно като "магнит" за привличане на публика.

Социална реклама

Рекламирането в социалните мрежи работи безотказно. Да приемем, че вие ​​отговаряте за генерирането на потенциални клиенти за B2B SaaS продукт и трябва да разберете как можете да накарате потенциални клиенти да разгледат продукта и да го купят. За начало насочете се към тези три социални мрежи - LinkedIn, Facebook и Twitter.

Ще можете да стесните конкретни персони, да тествате множество рекламни послания и съобщения и да събирате данни, за да видите кое работи най-добре. Както всяка рекламна стратегия, уверете се, че свързвате социалните си реклами със собствените им целеви страници и че копието от рекламата на целевата страница съвпада.

Използвайте съдържанието си, уверете се, че вашите съобщения представят ясен проблем и решение, създайте множество криейтиви, за да избегнете умората от рекламата, правете непрекъснато фини настройки, така че да постигнете максимума от кампанията.

Разработване на надежден имейл маркетинг

След като получите информация за потенциални клиенти, събрана от вашия уебсайт, следващата логична стъпка е да разработите автоматизирани потоци от информация, с които да ги подхранвате. Ключът към постигането на ефективни потоци е да се очертае пътуването на купувача и да се приведе вашата имейл стратегия в съответствие с това.

Позиционирайте съдържанието около етапите на жизнения цикъл на покупката. Следете какво движи ангажираността и движението от един етап на маркетинговата фуния към следващия. Сегментирайте и персонализирайте. Тествайте множество теми и съдържание.

Домакин на уеб семинари

Бъдете креативни с вашите уеб семинари, като поканите гост-лектори, които биха били интересни на вашата аудитория. Направете интервюта с доволни клиенти. Според Xant 73% от лидерите в продажбите и маркетинга казват, че уеб семинарите са един от най-добрите начини за генериране на качествени клиенти. Всъщност, един уебинар може да ви осигури над 1000 потенциални клиенти.

За да сте сигурни, че вашите уеб семинари са успешни, проучете и изберете подходяща тема точно както внимавате за темите в блога си. Промотирайте уебинарите си. Създайте поредица от рекламни имейли, както и напомняния. Пускайте социални реклами и дори реклами в търсачките. Излезте от кутията с презентация само на PowerPoint или Google Slides. Бъдете интерактивни с вашите уеб семинари.

Уверете се, че уебинарът е достъпен при поискване и след това има поредица от последващи имейли и реклама, за да продължи да стимулира ангажираността, която след това се превръща в възможности.

Подход към растеж

Тествайте всичко, така че да получите яснота около това какво подтиква клиентите ви към действие. А/В тестването и призивите към действие за целевите страници са изключително важни. Персонализирайте имейлите си по сегменти. Разработете множество клъстери съдържание със своите публикации в блога, за да видите кой от тях води до най-добро качество на потенциалните клиенти.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.