Пет лесни правила за повишаване на възвръщаемостта от инвестициите във визуален маркетинг

Пет лесни правила за повишаване на възвръщаемостта от инвестициите във визуален маркетинг

Визуалният маркетинг е един от най-важните компоненти на маркетинга на съдържание и дигиталния маркетинг като цяло. Няколко проучвания показват, че хората реагират много по-добре на изображения, видеоклипове и друго визуално съдържание, отколкото само на текст.

Включването на тези елементи в маркетинговите кампании е увеличило степента на ангажираност и конверсия експоненциално за няколко марки, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

Не става въпрос само за публикуване на едно изображение в блога или в социалните медии - да, много търговци използват и този подход. Ето пет съвета, за да сте сигурни, че вашият визуален маркетинг ви осигурява възможно най-голяма възвръщаемост на инвестициите.

Бъдете уникални

Лесно е просто да вземете безплатни снимки от една от многото налични бази в интернет и да ги поставите във вашия блог или да ги използвате с малко модификации. Това ще възпира посетителите на сайта ви, защото на него те виждат това, което са виждали и другаде.

Ако използвате сток снимки, уверете се, че ги модифицирате, така че да изглеждат уникални за вашия сайт. Освен това проучете наличието на някои уникални дизайнерски елементи за вашата марка, за да поддържате ангажимента на последователите/клиентите си. Дори ако трябва да отделите още малко време или пари, определено ще си заслужава.

Използвайте инфографики

Според доклад на Content Marketing Institute, употребата на инфографики се увеличава в В2В маркетинга през последните четири години. За това си има причини. Инфографиката е уникална по начина, по който ви позволява да обобщавате дълги статии и обемиста информация в много компактен формат. Вашата публика ще оцени това и ще очаква и други инфографики, особено ако са произведени професионално по много висококачествени стандарти.

Инфографиката има и много по-голям шанс да стане вирусна. Ако успеете да поставите и логото на бранда си на видно място, с течение на времето ще получавате повече информираност и признание за марката.

Високо качество

Какво е по-лошо от статия, която съдържа само текст, без визуални елементи? Статия, която съдържа снимки или други визуални елементи, които са лошо произведени. Освен че отвлича вниманието от самата статия, това е вредно за цялостната ви марка, защото читателите (и потенциалните клиенти) остават с впечатлението, че вашата компания се чувства удобно да изпълнява минимума.

Независимо дали продавате продукти, или услуги, това със сигурност е впечатление, което не искате да оставите.

Отделете време за разработване на медии, които ще удивят вашата аудитория. В резултат ще видите увеличаване на времето, прекарано на сайта ви, заедно с генерирането на потенциални клиенти и процентите на конверсия. Особено ако комбинирате визуалните елементи с убедителни текстове.

Оправете си метаданните

Вашият приоритет трябва да бъде аудиторията, която ще гледа и взаимодейства с вашето съдържание, но визуалното съдържание също е чудесна възможност да получите SEO предимства. Можете да направите това, като се уверите, че имената на файловете, алтернативните текстове и други подробности са оптимизирани за SEO.

Един от начините е да въведете модел на именуване на вашите изображения, който отговаря на начина, по който вашата аудитория търси по ключови думи. Използвайте Google Analytics, за да проследявате моделите на търсене и да наблюдавате промените.

Бъдете последователни

От настроението на вашите снимки до цветната палитра и шрифтове, трябва да се опитате да направите публикациите си възможно най-последователни. По този начин за хората ще е по-лесно да разпознаят публикациите ви като произхождащи от вашата марка.

Освен естетическите части, уверете се, че имате централна тема, около която ще проектирате съдържанието си. Ако например ще приспособявате публикациите си към хумор или мотивация, това ще помогне за изграждането на лоялна и последователна аудитория и ще създаде очакване сред клиентите ви, което ще повиши ангажираността (особено споделянето) и ще повиши цялостната видимост на бранда.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.