Медийните плановици трябва да обръщат внимание както на цифровата, така и на линейната телевизия. Когато се подготвят за кампания, те не трябва да забравят, че рекламите са на практика навсякъде и трябва да разполагат с достатъчно обширни опции.
Времето, прекарано с медии, в САЩ се очаква да нарасне с 0,9% тази година до 12 часа и 39 минути, според прогноза на Insider Intelligence.
Растежът се дължи на цифровите технологии. По-специално времето, прекарано с цифрово видео, се очаква да се увеличи с 5,7% тази година до общо 3 часа и 50 минути.
Същевременно времето, прекарано с линейна телевизия, ще намалее с 3,7% спрямо 2023 г. до общо 2 часа и 55 минути.
Това означава, че телевизионните рекламодатели трябва да се фокусират върху цифровите формати, но не трябва да изоставят напълно линейните.
Абонаментните услуги за видео заемат все по-голяма част от "медийната диета" на хората. Голямото използване на платформи като Netflix и Hulu допринася с 1 час и 49 минути за гледането на видео с абонамент тази година.
И двете платформи вече имат реклами, както и други големи играчи като Amazon Prime Video, Max и Disney+.
Netflix ще има особено силно представяне тази година. Неговите 173,7 милиона зрители в САЩ ще прекарват средно час и три минути на ден в платформата тази година.
Въпреки все по-засилената конкуренция в този сектор, Netflix е победител що се отнася до гледане и прекарано време. Това е една от причините, поради които репресиите срещу споделянето на пароли бяха толкова ефективни за стимулиране на новите регистрации през миналата година.
Съобщава се, че Disney+ и Hulu също планират да премахнат споделянето на пароли тази година.
Netflix също така се старае да не претоварва зрителите на по-евтините планове с реклами. Рекламните зареждания все още са кратки в момента в сравнение с линейната телевизия. Ако обаче тези платформи увеличат рекламното натоварване в името на по-високите приходи, времето за гледане е много вероятно да намалее заради оттеглянето на разочаровани зрители.
На фона на успеха на стрийминга линейната телевизия също е актуална. Прекараното време в гледане на телевизия намалява и тази тенденция няма да се промени. Спадът обаче е бавен поради навиците за гледане на хората над 35 години.