Кои са най-добрите тенденции за визуален маркетинг през 2021 г.? (I част)

Кои са най-добрите тенденции за визуален маркетинг през 2021 г.? (I част)

Визуалният маркетинг е скорошен термин, който се появи поради все по-широкото използване на визуално съдържание за маркетинг. Визуалните елементи правят маркетинговото съдържание по-ангажиращо и получават по-добри резултати от обикновения, скучен текст.

Визуалният маркетинг е практиката да се използват визуализации в маркетинговите комуникации, за да се стимулира по-голяма ангажираност у аудиторията. Като се има предвид, че всяка година се използват нови и иновативни видове визуално съдържание, важно е да се следят най-новите тенденции във визуалния маркетинг, пише онлайн изданието business2community.com.

Изданието обобщава осем от най-важните тенденции за визуален маркетинг за 2021 г. и как можете да ги използвате за вашия бизнес.

Видеоклипове

Видеоклиповете ще продължат да доминират като най-предпочитания тип съдържание. Марките широко използват видеоклипове за визуален маркетинг.

От уроци за продукти до разопаковане, видеоклиповете наистина могат да оживят вашите продукти. Не само това, видеоклиповете са добри в обяснението на нещата или информирането на аудиторията ви по дадена тема.

Някои популярни видове клипове, с които трябва да експериментирате, включват подробни отзиви за продукти, уроци, разопаковане, информативни клипове.

Истории или краткотрайно съдържание

Една от най-популярните тенденции за визуален маркетинг за 2021 г. ще бъде краткотрайното съдържание. Това е съдържание, което изчезва след кратко време и вероятно това го прави толкова привлекателно.

Фактът, че това съдържание изчезва след известно време, създава усещане за спешност у хората да го гледат незабавно. Така че, ако все още не използвате ефимерно съдържание за визуален маркетинг, време е да започнете да го правите.

Историите в социалните медии например са изключително ефективни при популяризирането на другото ви съдържание или събития. Те могат също да се използват за демонстриране на вашите продукти, обявяване на пускането на продукти, споделяне на кадри "от кухнята", публикуване на редовни актуализации на събития.

Създайте добро съдържание и го споделете във вашите истории в социалните медии, за да получите повече гледания и да ангажирате аудиторията си.

AR и VR

Все повече и повече марки ще включват функции за разширена реалност (AR) и виртуална реалност (VR) в своя маркетинг през 2021 г. Тези технологии са изключително ефективни при оживяването на визуализации и внасянето на интерактивност.

Мебелната марка IKEA например използва AR технология, за да позволи на своите клиенти да разглеждат продукти в реално време, в собствените си домове и офиси. Това прави изживяването им при онлайн пазаруване по-реално и ангажиращо, отколкото би било просто разглеждането на неподвижни снимки на продукти.

360-градусови изображения

Друга тенденция за визуален маркетинг, която ще се засили през 2021 г., е използването на 360-градусови визуални ефекти вместо неподвижни изображения. Визуалният маркетинг е свързан с това да направите продуктите си да изглеждат достатъчно привлекателни за потребителите. Затова и 360-градусовият изглед толкова помага.

Много онлайн търговци започнаха да добавят такива визуални изображения на своите сайтове за електронна търговия, за да покажат на бъдещите клиенти как точно изглежда продуктът. Това отново е тенденция, която има за цел да осигури по-добро пазаруване и преживяване на потребителите.

Втора част на материала можете да прочетете тук!

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.