Как поколението "Алфа" консумира съдържание: От YouTube, през Netflix и телевизия, до Roblox

Как поколението "Алфа" консумира съдържание: От YouTube, през Netflix и телевизия, до Roblox

Дори най-възрастните представители на поколението "Алфа" (родени между началото на 2010 г. и 2024 г.) са по-млади от iPad. За това дигитално поколение YouTube е предпочитаното място за прекарване на времето, както и още няколко медийни канали и платформи за стрийминг и подкасти.

Децата под 12 години в САЩ също така прекарват повече време в гледане на линейна телевизия, отколкото всяка друга възрастова група под 35 години, според данни на Emarketer.

Очаква се среднодневното време за гледане на линейна телевизия на представителите на това поколение да достигне 1 час и 17 минути тази година. Това може да се дължи на факта, че други платформи като TikTok изискват потребителите да са на 13 или повече години, за да се регистрират. Отделно децата гледат телевизия най-често с друг възрастен член на семейството.

Децата също слушат повече подкасти. Делът на децата на възраст 8-15 години, които слушат подкасти, се е увеличил с 13% на годишна база, за да достигне 26% през първото тримесечие на 2022 г., според данни на GWI.

Ето платформите, в които представителите на поколението "Алфа" прекарват времето си.

YouTube

Сред зрителите на дигитално видео в САЩ под 12 години 97,3% са зрители в YouTube тази година. YouTube е обявен за най-готината марка от поколението "Алфа" през 2023 г., според изследователската фирма Beano Brain, фокусирана върху децата, както съобщава SGB Media.

Няколко от първите 10 канала в YouTube с най-много абонати създават съдържание за деца или съдържание, което децата могат да гледат. Сред тях са MrBeast (247 милиона абонати), Cocomelon - Детски стихчета (173 милиона абонати), Детско шоу на Даяна (120 милиона абонати), Влад и Ники (114 милиона абонати), Като Настя (114 милиона абонати).

Netflix

Netflix се очаква да привлече 61,4% от зрителите на цифрово видео в САЩ под 12 години тази година. Това го поставя доста зад YouTube по отношение на обхват.

Disney+

Сред зрителите на дигитално видео в САЩ под 12 години 47,1% ще бъдат зрители на Disney+ тази година, според прогноза на Emarketer.

TikTok

TikTok изглежда създаден за млади хора, но тъй като платформата има минимална възраст от 13 години, само 21,5% от мобилните потребители от поколението "Алфа" ще бъдат на платформата през 2024 г., според Emarketer. Тези потребители влизат в TikTok или като използват нечий друг акаунт, или заобикаляйки възрастовите изисквания.

TikTok е платформата, която хората на възраст от 13 до 15 години най-вероятно ще назоват като своя най-любима, според GWI, което означава, че с напредването на възрастта представителите на поколението "Алфа" вероятно ще приемат платформата.

Игри

Представителите на поколението "Алфа" играят най-често Minecraft, Roblox и Fortnite. Близо 26% от представителите на поколението в САЩ живеят в домакинства с VR слушалки, според Morning Consult. Маркетолозите трябва да обърнат внимание не само на начина, по който представителите на поколението играят, но и на хардуера, който използват.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.