Как обмислена стратегия за push известия увеличава продажбите и развива бизнеса

Как обмислена стратегия за push известия увеличава продажбите и развива бизнеса

Един от най-добрите начини да привлечете вниманието на вашата аудитория е да използвате push известия. Всеки бизнес се нуждае от стратегия за push нотификациите, за да извлече най-доброто от този маркетингов инструмент.

Push известията привличат повече абонати на бюлетин или други продукти, генерират повече продажби, повече последователи в социалните мрежи и в крайна сметка развиват вашия бизнес, пише онлайн изданието business2community.com.

Медията обобщава няколко тънкости, от които да се възползвате, за да приложите стратегия с push известия.

Оптимизирайте всеки елемент на push съобщенията

Push съобщенията могат да осигурят на потребителите ви голяма стойност, когато ги използвате добре. Добрата платформа за push известия за настолни компютри ще има елементи като лого, опции за цвят и други.

Иконата на вашия уебсайт казва на потребителите кой уебсайт или марка им изпраща съобщение. Заглавието предава ключово съобщение в рамките на един ред. В самото съобщение ще предоставяте повече подробности и споделяте стойността, която можете да предложите.

С изображението можете да добавите визуален елемент, за да привлечете по-голям интерес. Бутонът с призив за действие играе важна роля - кара потребителите да предприемат действия, които искате.

Важно е да определите с какви точно елементи искате да започнете. С комбинациите от различни елементи можете да създадете неограничена комбинация от съобщения и да стимулирате реализациите.

Използвайте наслагвания на екрана

Когато push известията се използват прекомерно на други сайтове, хората ще блокират или отхвърлят покана за получаване на съобщения на вашия сайт почти автоматично. За да преодолеете това, използвайте наслагване на екрана.

Екранното наслагване е полупрозрачна "корица", която се появява върху страницата, на която се намира потребителят. Можете да проектирате това, за да добавите стрелки и текст, сочещи към съобщението, което да моли хората да се включат за push съдържание.

Може да придадете допълнителна стойност на самите push съобщения и да накарате потребителите си да ги използват, за да са сигурни, че не пропускат важна информация. По същия начин можете да кажете на аудиторията си, че ще спести пари, като получи известия за отстъпка.

Когато комбинирате използването на наслагвания на екрана с реална стойност, ще видите как нивата на абонамент се покачват.

Забавете появата на push съобщения

Нищо не отблъсква хората повече, отколкото когато вашите маркетингови тактики прекъсват способността им да консумират съдържание. За да направите читателите на вашия уебсайт по-възприемчиви да се включат във вашето push съдържание, дайте на хората няколко секунди или минути, за да проверят съдържанието. След това можете да задействате показването на вашите push известия. Това ще отблъсне по-малко хора.

Сегментиране

Един от факторите, които значително подобряват успеха на вашите push съобщения, е сегментирането. Не е тайна, че колкото повече персонализирате съдържанието си, толкова по-добре работи то за маркетинговата ви стратегия. Това важи и за вашите push известия.

Има различни начини за сегментиране на вашите push абонати. Единият е според категориите продукти и съдържанието. Ако имате уебсайт със съдържание или продукти, които принадлежат към различни категории, тогава можете да създадете push известия, които са персонализирани за тези категории. Например фирмите за електронна търговия на облекло могат да настроят push съобщения, които са различни за обувки, панталони, якета и т.н.

Друг начин да сегментирате е според потребителските дейности. Когато потребителите добавят продукт към "любими" или гледат клипове, свързани с някакъв продукт, можете да използвате тези действия, за да сегментирате потребителите и да разберете вида съдържание, което да им се показва в бъдеще.

Можете да сегментирате и според продуктовите планове и нива. Можете да създавате по-персонализирано съдържание и да предлагате отстъпки, които да убедят хората да вземат по-висок абонамент.

Продължавайте да търсите начини да сегментирате аудиторията си. Ще научите повече за потребителите си и ще предоставяте съдържание, което ще се харесва.

Вземете предвид времето

Времето на вашите push съобщения има голямо значение. Искате да избягвате изпращането на push съобщения, когато хората са заети или неактивни.

Най-очевидните моменти, в които трябва да избягвате да изпращате съобщения, са през нощта, когато вашите потребители спят, освен ако няма активност, разбира се. Можете да направите някои тестове и да проучите аудиторията си, за да разберете в кои моменти е най-активна, и да започнете да изпращате известия по това време.

Създайте кампании

Знаете ли, че push съобщенията не трябва да се появяват произволно или изолирано? Вместо това можете да създадете серия от push съобщения, които се появяват едно след друго.

Предимството на създаването на такава кампания е, че тя може да бъде напълно автоматизирана. След като създадете поредица от съобщения, те ще се стартират сами в зависимост от времевия период, който сте посочили.

Можете да настроите известия при изоставяне на количка, включване на нов клиент, кръстосани продажби. Създаването на поредица от push съобщения с отстъпки и напомняния е ефективен начин за управление на изоставени колички и намаляване на загубите. Кампаниите помагат също така да приканите хората да направят преглед на други продукти и в крайна сметка да увеличите продажбите.

Push известията са доказани инструменти за създаване на продажби, но трябва да ги използвате умно, за да постигнете добър ефект. Започнете да планирате за увеличаване на приходите през следващата година, като работите върху тези стратегии днес.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.