Готварските рецепти са най-популярната форма на създадено от инфлуенсъри съдържание в социалните платформи

Готварските рецепти са най-популярната форма на създадено от инфлуенсъри съдържание в социалните платформи

Готварските рецепти са най-популярната форма на създадено от инфлуенсъри съдържание онлайн.

Това показват резултатите от проучване на Snap Inc. и IPG Magna сред потребители на социалните медии, цитирано от Emarketer.

Данните показват, че 51% от потребителите на социални медии по света са гледали рецепти.

Като цяло статистиката разкрива, че потребителите на социални медии предпочитат съдържание за готвене или начин на живот пред уроци или рецензии на продукти. Това предполага, че искат да видят как продуктите могат да се впишат в ежедневието им, вместо да чуят просто изброяване на качествата на даден продукт.

Лайфстайл съдържание и онлайн инструкции са гледани от 42% от потребителите на социални медии.

Ревюта на продукти са популярни сред 41% от потребителите на социални медии.

Видеоклиповете с възможност за пазаруване също могат да помогнат за социалното съдържание, като съкратят времето между вдъхновението и покупката.

Медийните мрежи за търговия на дребно могат да обмислят партньорство с популярни създатели на кулинарно съдържание или лайфстайл инфлуенсъри, за да помогнат на рекламодателите да разширят обхвата на аудиторията си в социалните медии.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.