Електронната търговия се развива по-бързо, отколкото Amazon може да направи доставка и това казва нещо. В първата минута се удивляваме, че можем да пазаруваме от домашния си компютър, а в следващата си говорим с Alexa за поръчката за кухненските кърпи.
Бъдещето на електронната търговия вече е тук, то е динамично и непрекъснато променящо се, пише онлайн изданието modernretail.co.uk.
За да ви помогнем да подготвите бизнеса си за следващата стъпка в историята на електронната търговия, ето девет тенденции, за които трябва да сте готови през 2021 г.
Премиум частни марки
През последните няколко години търговията директно към потребителите се разрасна, като даде на брандовете директен достъп до клиенти и печалби и същевременно предостави на клиентите директен достъп до брандове на по-ниски цени. Тази тенденция обаче се променя. Ако директната търговия се свързва с евтини самобръсначки, матраци на достъпна цена и модерен грим, подгответе се, че това се променя.
Продажбите на премиум брандове създава нова вертикала в сектора. Клиентите се обръщат към луксозните марки към директната търговия, за да получат превъзходни продукти и по-добро пазаруване.
Офлайн електронна търговия
Всички знаем, че електронната търговия процъфтява и бързо настига традиционните продажби на дребно. Въпреки това, има нарастваща тенденция за извеждане на магазините за електронна търговия офлайн. Изскачащите магазини, интерактивните павилиони за електронна търговия и физическите магазини извеждат любимите ни онлайн търговци на главните търговски улици. Дори Amazon се включва в действието с веригата си физически магазини.
През 2021 г. ще видим увеличение на марките за електронна търговия с присъствие във водещите магазини. Появява се многоканалната търговия, която въвежда интернет в реалния живот.
Телевизор с възможности за пазаруване
Всички сме били там, гледаме най-новата поредица на Netflix и си мислим "по дяволите, това е хубава риза". Е, достатъчно скоро ще можете да щракнете, да намерите и да закупите тази дяволски хубава риза.
В края на миналата година NBC пусна телевизионни реклами, които позволяват пазаруване, като се свързват с приложение на мобилния телефон на потребителите. Изглежда, че тази технология скоро ще бъде директно включена в интелигентните телевизори.
Телевизорът с възможност за пазаруване най-накрая ще свърже гледането и пазаруването в едно безпроблемно изживяване, което е от полза както за купувачите, така и за търговците на дребно.
Изкуствен интелект
Изкуственият интелект вече се използва в електронната търговия, за да дава интелигентни препоръки за продукти, да помага на клиентите да визуализират продуктите по-добре и да подкрепя заявките.
Интелигентните алгоритми ще анализират текущите тенденции заедно с вашите продукти, канали за продажба, поведение на клиентите и купувача, за да идентифицират най-добрите канали, време и цена, на която да продавате продуктите си. Това ще спести време и ще омогне на марките да ускорят продажбите и да увеличат печалбите незабавно.
Повторна търговия
ReCommerce се очаква да се възобнови догодина. Последните изследвания прогнозират, че пазарът втора ръка ще се удвои през следващите пет години, но ако мислите, че вече сме били там и сме го правили с eBay и Gumtree, помислете отново.
Тъй като потребителите стават все по-мотивирани от устойчивостта, а не от цената, продажбите на луксозни артикули втора ръка ще разклатят индустрията. Това представлява интересна възможност за марките да отворят свой собствен пазар за повторна търговия и да превърнат пазаруването втора ръка във вълнуващо пазаруване.
Очаквайте продължение скоро!