Българска игра атакува световния пазар

Dash-Legends-Egypt-Camera-2016-02-12-21-38-31-2048x1152x1-2

Българската игра Dash Legends атакува мобилния свят със завидни резултати, още преди да е пусната на всички предвидени пазари. Безплатното приложение е налично за Android, а световният му старт за iOS устройства тепърва предстои. Въпреки това Dash Legends вече има над 2500 сваляния, а запалените фенове са прекарали близо хиляда часа в българското творение.

Ярък пример за ефекта на играта са двама от вече заклетите й почитатели – Cryloader и Katt. Първият е завършил над 2300 състезания, а неговата подгласничка – 1400. „Интересно е, че Katt се оказа безкрайно нахъсана дама, която дори ни изпрати документ от 2000 думи с препоръки и размисли за играта“, сподели програмистът и основател на UKI Games Цветомир Христов.

Мобилното приключение, създадено от петима нашенци, е определено като „2D мултиплейър надпревара“, а визията му се отличава с ярки цветове и сладки геройчета в популярния стил „chibi”. За да осигури абсолютния успех на играта си, скромният откъм численост екип в момента следва конкретни стъпки за влизане в категория „Препоръчани“ на App Store при световната си премиера.

Цветомир Христов, Камен Димитров, Петър Петров, Илина Симова и Стоян Стоянов са създали три омагьосващи свята –Джунглата на Амазонка, Древен Египет и Замръзналата Валхала. Постиженията на българския екип не са случайни – всеки от членовете му има дългогодишен опит в големи гейм компании и нестихваща страст за игри. Dash Legends тепърва ще покорява върхове, а играчите на родна територия имат привилегията да бъдат първите, които могат да участват в турнири на живо по време на различни събития в столицата.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.