На 30 ноември 2019 година в Международен Панаир Пловдив се проведе церемонията по награждаването на победителите в първото издание на конкурса.
Сп. Enterprise бе медиен партньор на събитието.
Специализирано жури, в което се включиха 29 от опитните и доказани професионалисти в сферата на дигиталния маркетинг, оцениха всички кандидати и избраха най-добре представилите се от тях.
Конкурсът и гала вечерята са организирани от IMG – Internet Media Group. Участие в него взеха специалисти по дигитален маркетинг на възраст между 18-35 години, с не повече от 5 години опит, които трябваше да подготвят кандидатура. Всички те представиха резултатите от проект, по който са работили.
Гала вечерта бе посетена от близо 100 човека, сред които участници в конкурса, членове на журито и специални гости. То се проведе като част от програма на Годишната конференция за онлайн маркетинг и търговия – Digital4Plovdiv. Отличията за Най-добрите млади дигитални маркетолози на България за 2019 получиха:
Илияна Дадарова в Категория „Маркетинг в социалните мрежи“;
Георги Георгиев в категория „Маркетинг чрез съдържание“;
Добромир Генов в категория „Маркетинг стратегии и бизнес развитие“;
Николета Митева в категория „Дигитален PR & Influence маркетинг“;
Мануела Попова в категория „Творчески маркетинг“;
Виктор Стоилов в категория „Е-търговия“.
Организаторите споделят, че подготовката за второто издание ще започне съвсем скоро. Конкурсът отново ще търси дигиталните звезди на България за 2020 година в различни състезателни категории.
Мисията на Digital Stars е да промотира разнообразните кариерни възможности, които дигиталната сфера предлага на младите хора у нас, да представи различните типове специалисти и да покаже постиженията на млади таланти в сектора от цяла България.
Участието в конкурса е напълно безплатно и за младите дигитални маркетолози това е страхотна възможност да си сверят часовника, мерейки сили с останалите кандидати. Също така, подобно признание отваря вратите към още по-големи кариерни възможности и успехи.