TikTok - мястото за растеж на бизнеса

tiktok

Ако искате бизнесът ви да расте и да просперира, докато светът се отвори отново и се усети някаква нормалност, запознаването с TikTok е добра първа стъпка.

Платформата се появи с относително неясни перспективи, но се превърна бързо в една от водещите компании за социални медии в света и една от най-благоприятните за бизнеса, които знаят как да я накарат да работи за тях, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

TikTok работи чудесно за изграждане на лична марка и много предприемачи го използват точно по този начин. Един топ готвач например натрупа армия от повече от четвърт милион лоялни последователи в мрежата за около три месеца. Изгряващата звезда Надя Катерина Муно е известна като Кралицата на пастата.

Социалната стратегия на Кралицата на пастата

Винаги започвайте с историята на марката. За Муно това е, че е родена да готви макаронени изделия. Нейните корени са в Рим и приготвянето на тестени изделия е в кръвта й. През 1800 г. нейните прабаби и дядовци притежавали фабрика за макаронени изделия само на час и 20 минути южно от италианската столица. И до днес семейството на Надя все още носи прякора „Макарони“.

Циничните предприемачи могат да кажат, че бързото и издигане е просто въпрос на късмет. Те могат да твърдят, че тя просто е била на правилното място в точното време и че нейният успех ще бъде труден или дори невъзможен за възпроизвеждане.

Това, което пропускат обаче, е че наистина има формула в TikTok, която умните предприемачи могат да адаптират, за да отговарят на нуждите на собствените си марки и да промотират собствените си продукти.

В ерата на интернет зрителите искат истинска полезна информация в замяна на своето време. Успешното съдържание на TikTok може да генерира хиляди коментари и директни съобщения всеки ден. Кралицата на макароните чува всичко - от домашните готвачи, които изпробват вариации на нейните рецепти, до молби за помощ от по-малко талантливите в кухнята. Ето някои от съставките на нейния успех.

Редовно публикуване

Ако публикувате поне веднъж на ден, алгоритъмът на TikTok започва да ви предпочита като създател и имате повишена вероятност да се включите в страницата „За вас“.

Не се притеснявайте за вашата ниша

Свръханализирането на нишата може да задуши разпространението ви на съдържание. Бъдете автентични.

Ангажиране на вашите последователи

Ангажирането на вашите ранни последователи помага да се изгради лоялна основа, което е критична първа стъпка за успех в мрежата.

Бъдете на живо поне веднъж седмично

Това също ще ви донесе присъствие в страницата „За вас“.

Грабвайте вниманието незабавно

Трябва да ангажирате някого от самото начало, буквално за половин секунда. Хората превъртат съдържанието автоматично и ако видят нещо въздействащо или шокиращо, има вероятност да го изгледат.

Как да...

Всеки път, когато можете да преподавате, обучавате или информирате аудиторията, взаимодействията ще се увеличат.

Изучете аналитичните инструменти

Често трябва да преглеждате анализите на публикациите си, за да видите какво работи или какво може да се коригира. Това ще ви помогне и да разберете по-добре публиката си, за да се погрижите за съответното съдържание.

Бъдете кратки

Муно казва, че „сладкото“ и място са видеата от 20-30 секунди.

Бизнес, а не хоби

Растежът не е лесен и за неподготвените има тъмна страна. Предприемачите, които се превърнат във вирусни, могат да се почувстват малко претоварени, но те трябва да останат професионални и да се научат да дават на аудиторията това, което тя заслужава, дори да се налага да прекарате половината ден в снимане, усъвършенстване и качване на видеоклипове в платформата и допълнителни часове за отговаряне на запитвания.

Използването на TikTok в успешна операция по изграждане на марка не е лесна задача и по пътя има много препятствия. Все още съществуват погрешни схващания за това каква е платформата, за кого е предназначена и как работи. Предприемачите, които искат да постигнат успех, трябва да се отнасят към нея с уважение и внимание.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.