Три причини да включите TikTok в маркетинговата си стратегия

tiktok

2020 г. е и вече би трябвало да сте разбрали, че използването на Facebook за популяризиране на бизнеса ви е страхотен план. Може дори да сте добавили Instagram, Twitter и Snapchat.

Има обаче една нова платформа в света на социалните медии, която да обмислите. Това е TikTok, пише онлайн изданието business2community.com.

В момента TikTok е най-бързо развиващата се платформа за социални медии. TikTok е услуга за споделяне на видео, собственост на ByteDance. Минималната възраст за активиране на профил е 13 години. Потребителите могат да се регистрират чрез Facebook, Instagram, Twitter или имейл акаунт.

TikTok предоставя функция за търсене, която позволява на потребителите да гледат други видеоклипове и да преглеждат съдържание според различни тенденции и хаштагове.

В момента TikTok има 500 млн. активни потребители по целия свят. Две трети от потребителите са на възраст под 30 години, а  41% от потребителите са на възраст между 16 и 24 години. За 18 месеца средната възраст на потребител нараства 5,5 пъти. Средният потребител прекарва около 52 минути на ден в приложението.

През 2019 г. TikTok е най-тегленото приложение в AppStore. Общо 90% от потребителите на TikTok имат достъп до приложението няколко пъти на ден. Всеки ден се гледат над 1 милион видеоклипа. Средната степен на ангажираност е 29%.

Потребителите на TikTok са похарчили над 23 милиона долара за виртуалната валута на TikTok от 2018 г. (Валутата на TikTok може да бъде закупена като монети, които могат да се използват за изпращане на емоджи на други потребители.)

TikTok вече предлага и рекламно съдържание. Мрежата позволява и спонсориране на хаштагове, което позволява на потребителите да разглеждат продукти, свързани със спонсорирания хаштаг без да напускат платформата.

Изданието обобщава три причини, поради които да включите TikTok в маркетинговата си стратегия.

Изграждане на общност

Потребителите консумират най-много съдържание чрез видеоклипове. Трябва да разглеждате потребителите като част от общност, която споделя идеи и интереси. Можете да използвате това за изграждането на ангажирана, заинтересована и активна аудитория от потенциални клиенти.

Не се усеща като маркетингов инструмент

Поколението Z не обича рекламите и директните продажби. Повече от половината от представителите му ползват различни рекламни блокери. То обаче става все по-важно за търговците. Традиционните маркетингови подходи не работят при това поколение потребители. TikTok е по-малко инвазивен инструмент, който ще грабне вниманието на целевата аудитория.

Създайте съдържание, генерирано от потребители

Милениалите ценят автентичността и мнението на своите връстници или влиятели. Те са напълно наясно с маркетинговите тактики и няма да поддадат на традиционните сюжети. Те търсят генерирано от потребители съдържание за предложения какво да закупят и какви услуги да използват.

TikTok е най-големият източник на генерирано от потребители съдържание. TikTok, освен това, ще стане един от най-големите сайтове за социални медии през 2020 г. Въпреки че е нов за социалния свят, той може би ще доминира като топ социален сайт през 2020 г.

Въпреки че целевата ви публика може да не използва TikTok все още, важно е да се отбележи, че с увеличаването на популярността на този сайт вашите потребители в крайна сметка ще мигрират там. Въпросът е дали вие ще бъдете също там.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.