Три важни промени за малкия бизнес в Pinterest

Pinterest

Откакто заработи през 2010 г., Pinterest натрупа над 320 милиона активни потребители месечно в световен мащаб и се превърна в сила, с която трябва да се съобразявате в света на социалните медии.

Наскоро социалната платформа  надмина Snapchat и сега е третата по големина социална мрежа в САЩ, пише онлайн изданието business2community.com.

За разлика от други популярни сайтове като Facebook и Twitter, Pinterest не е място, където споделяте актуализации за работа, живот и кариера. Напротив, именно там трябва да намерите вдъхновение - или „пинспирация“.

Платформата е идеална за  показване на продукти и услуги, а 48% от американските Pinterest потребители посещават специално мрежата, за да пазаруват.

Първият по рода си инструмент за визуално откриване, Pinterest позволява на потребителите да създават и курират свои собствени цифрови табла, както и да обменят идеи с други потребители. Това превръща платформата в златна мина за фирми, които разчитат много на висококачествени визуализации.

Ето три нови функции на социалната мрежа, които служат на бизнеса.

Магазини и каталози

Pinterest издигна усилията си за налагане на социалната търговия до нови висоти, като стартира партньорство с Shopify. Тази интеграция по същество преобразува клиентските каталози в продаваеми „продуктови пинове“ и позволява на търговците да актуализират разходите, наличността и описанията на продуктите в своя акаунт в Pinterest.

Търговците могат да качват своите продуктови каталози и да публикуват продукти директно от приложението Pinterest, интегрирано в Shopify.

Отделно, ще  има нов раздел „Магазин“, наличен в резултатите от търсенето и на дъските, функция, която е предназначена да улесни потребителите да намират и купуват стоки.

Pinterest отбелязва, че 97% от най-търсените запитвания в платформата не съдържат брандове, което означава, че потребителите са склонни да търсят по продукти и общи термини, а не конкретни търговски марки.

Изпълнявайки заявки за търсене, като „пролетни завеси“, „кушетки за всекидневна“ или „преустройство на спалнята“, потребителите ще могат да намерят точно това, което търсят, без да се налага да превъртат хиляди резултати от търсенето. Pinterest добавя и  нов бутон „Пазарувай подобно“ в резултатите от визуалното търсене, който ще позволи на хората да стеснят търсенията си на лесно достъпни продукти.

Визуално търсене

600 милиона от месечните търсения на Pinterest са класифицирани като „визуални“. Като „механизъм за визуално откриване“ Pinterest е единствената платформа за социални медии, която предлага функционалност за визуално търсене.

Това е важно, тъй като 62% поколението Z и милениалите казват, че биха предпочели да търсят по изображение.

Pinterest Lens – задвижваното от изкуствен интелект  разширение за браузър и визуално търсене, дебютира през 2017 г. и  може официално да идентифицира над 2,5 милиарда артикули.

Функцията за визуално търсене на Pinterest вече е интегрирана директно в заявките за пазаруване, за да опрости процеса на купувачите, които търсят сходни продукти. Потребителите дори имат възможност да запазят снимки от търсенето, да ги пиннат, да ги запишат, а впоследствие Pinterest ще използва тези снимки, за да предлага на потребителя сходни продукти.

Чрез комбиниране на своята технология за визуално търсене с пинове за пазаруване Pinterest максимално увеличава експозицията на брандовете и съкращава пътя на клиента до тях.

Според проучване на CSpace за визуално търсене 80% от потребителите на Pinterest започват с визуално търсене при пазаруване, като по-голямата част от анкетираните дават повече стойност на визуализациите, за разлика от текстовата информация. Близо 50% от анкетираните потребители твърдят, че изграждат по-силни връзки с марките чрез визуално търсене.

Ръководства за стил

Pinterest включва в търсенето ръководства по стил и експертно създаден декор. Те са категоризирани по тип и се появяват в горната част на съответните заявки за търсене.

Например, ако търсите „идеи за декор на домашнея офис“, ще се покажат подобни гайдове в популярни стилове, като „традиционен”, „модерен” и „индустриален”. Тези визуални препоръки ви позволяват да проучите по-нататък свързани стилове дори и когато не сте наясно точно с какви думи да търсите. Така на потребителите ще им е по-лесно да разглеждат различни тематични стилове и да открояват своите предпочитания.

За да се уверите, че попадате в списъците, трябва да публикувате пинове, които продават. Това е основната мотивация зад промените в  Pinterest, която добавя познатата синя отметка към вашия профил. Това предоставя допълнително ниво на авторитет и достоверност на вашата марка.

За да получите тази отметка, трябва да свържете каталога си и да го качите във фийда си, инсталирате маркера Pinterest с помощта на съвместим мениджър на тагове, запознаете с насоките за търговци.

Pinterest предлага на потребителите необходима а почивка от емисии с новини, населени с безкрайни актуализации и известия за състоянието. В този случай картините наистина казват  хиляди думи.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.