Осем начина за промотиране на съдържанието с цел увеличаване на продажбите

market-research

Публикуването на съдържание във вашия блог не е маркетинг на съдържанието. Блогът ви е уютното фоайе, където посетителите на вашия уебсайт да се спрат и да усетят бранда ви. За да работи, обаче, съдържанието, да привличате и задържате абонати и да конвертирате клиентите в купувачи – трябва да го промотирате.

Ето това влиза в стратегията ви за популяризиране на съдържанието в блога, пише онлайн изданието business2community.com.

С интелигентна тактика за популяризиране на съдържанието в блога не само ще получите по-квалифициран трафик и клиенти, но и ще го направите на по-ниска цена.

Онлайн изданието систематизира осем начина за популяризиране на блог постове.

Реклама в социалните медии

Включете съдържанието в блога в насочени реклами във Facebook и Instagram, за да достигнете до точните хора в точния момент на ниска цена. Рекламите са чудесни за привличането на купувачи, които искат да купуват в момента. Съдържателните реклами привличат останалите 98% от вашата аудитория и го правят на наистина ниска цена. Трафикът от реклами на съдържание във Facebook струва около 90% по-малко от трафика от средностатистическите реклами.

Най-доброто е, че сте сегментирали прецизно публиката. Ако човек кликне на статия за 10-те най-трудин преходи в САЩ, със сигурност този посетител е подходящ да му покажете, че продавате туристически обувки.

Органично търсене

Оптимизирайте цялото си оригинално съдържание в блога, така че то да е първото нещо, което купувачите виждат, когато търсят по съответните ключови думи. Органичното търсене технически не е промоционален канал. Оптимизирането, обаче, е един от най-мощните начини за заемане на челни места в резултатите от търсенето. Това е изключително ценен източник на трафик с високо намерение за покупка.

В допълнение, увеличаването на авторитета на домейна, което можете да получите от публикуването на съответно съдържание, също ще подкрепи класирането на сайта ви.

Насочени поредици от имейли

Поредицата от имейли, създадени специално за подхранване на вашите посетители, докато достигнат определени етапи от маркетинговата фуния, е друг мощен инструмент. Включете съдържание в поредици, насочени към купувачите, които все още не са разглеждали страниците ви с продукти или които току що са закупили нещо от вас.

Когато някой изостави количката си или преглежда страниците ви с продукти, можете да изпратите поредица от имейли, включително и с отстъпки, за да ги убедите да завършат покупката. Когато, обаче, абонатът все още не е активно ангажиран с вашите продукти, не е моментът за сериозна продажба. Комбинацията от съдържание за продуктите и статии в блога ще доведе до повече кликания.

Органични социални медии

Публикувайте съдържание във Facebook, Twitter, Instagram и други социални медии, за да поддържате връзка с последователите си и да ги поддържате ангажирани. Органичният обхват в социалните медии е доста добър инструмент за поддържане на ангажираност. Купувачите възприемат бизнеса с активни акаунти в социалните медии за интересен. Това е като да погледнеш през прозореца на любимия си магазин и да видиш много хора да пазаруват, да чатят и да задават въпроси. Освен това, ако смесвате съдържание с промоционални публикации, ще изградите доверие у аудиторията си.

Бюлетин

Изпращайте редовно съдържание до вашите абонати, което те очакват с нетърпение. Вашите абонати, които са ви оставили електронната си поща, са едни от най-добрите ви аудитории. Ако, обаче, им изпращате имейли само с промоции, те ще решат, че се касае за спам, и ще загубите много от най-посветените си последователи.

Вместо това предоставете полезно и забавно съдържание на тази аудитория. По този начин можете да подхранвате купувачи, които не са готови да купуват, и да поддържате предишни клиенти ангажирани, докато не купят отново.

Платени реклами при търсене

Някои хора използват Google, когато са готови да купят, и просто искат да знаят най-добрия начин да го направят. Но много от тях все още са във фаза на обмисляне, като искат да се запознаят с най-добрите решения на проблема си.

Подгответе образователно съдържание, което може да бъде ориентировъчното ръководство и да преодолее първоначалното им объркване, като ги доведе на вашия сайт. Използването на Google за популяризиране на това съдържание ще го изведе пред правилните хора на правилния етап на разглеждане.

Платеното търсене обикновено е най-добро за компании с висока средна стойност на поръчката (AOV), тъй като Google Ads може да струва скъпо.

Партньорства

Обединете сили с филиали или други брандове със същата целева аудитория, които ще популяризират съдържанието ви от ваше име. Работили сте усилено, за да създадете аудитория, така че има и други допълващи се компании във вашата област. Можете да се възползвате от упоритата работа на другия, за да достигнете бързо до нови аудитории, което може да отнеме много време, ако го правите сами. Освен това ще поставите съдържанието си пред нова аудитория, която вече се доверява на вашия партньор.

Форуми

Популяризирайте съдържанието си в безплатни форуми. Ако имате съдържание, което може да помогне на нишови аудитории, можете бързо да изградите доверие. Пазете се, обаче, от маркетинга на такива места. Присъединете се към разговора с цел да бъдете автентични и полезни, да се наложите като експерти. Ако се присъедините само за промотиране на марката си, ще изгубите, а вероятно и ще бъдете отстранени от форума.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.