LucaNet и предимствата на предлаганото от тях решение в рамките на MySuccess.bg Business Club – Финанси 3.0

DSC_8986

В момента в Шератон София се провежда конференцията MySuccess.bg Business Club – Финанси 3.0, посветена на консолидацията на финансови отчети и бюджетирането.

След откриването и представянето на Балкан Сървисис финансовите и главни счетоводители на средни и големи компании и холдингови структури, присъстващи на събитието имаха възможността да се запознаят с дейността на новия партньор на компанията – LucaNet.

Frank Merkel, International Business Development Manager на компанията разказа накратко за дейността на дружеството.  LucaNet е софтуерна компания, базирана в Берлин, разполагаща с офиси в Мюнхен и Кьолн.

Компанията всъщност упражнява дейност основно в немскоговорящите страни, но от известно време се развива и в световен мащаб с представители дори в Китай и Индонезия. Основната част от служителите на LucaNet са в офиса в Берлин, а компанията може да се похвали с повече от  1000 клиента по цял свят.

Компанията е основна през 99-а, като в отговор на растящото търсене на BI услуги през 2002-а фирмата започва създаването на софтуер, различен от традиционните таблици в Excell, който да предоставя на потребителите всички необходими инструменти за финансова консолидация.

Frank Merkel сподели успешните партньорства на компанията, които включват богат набор от фирми, разнообразни по размер, а и действащи в разнообразни отрасли – от телекомуникациите до селското стопанство.

Именно тук е и първото предимство на софтуера, предлаган от компанията – той е мащабируем и може да се използва както от малки компании, така и такива с хиляди служители.  Благодарение на това и модулното конструиране на LucaNet.CRM

Самите предимства на софтуера, както и начинът за работа с него бяха представени от Antonia Reither, LucaNet Consultant, която по най-достъпния за посетителите на конференцията начин, без използване на презентация, лично от своя компютър показа функциите,  инструментите и предимствата на софтуера.

Целият модел на данни е изцяло интегриран. Има една база данни и няма нужда от излишна синхронизация. Всичко става в една система и е реално време, а самият софтуер може да се надгражда с развитието на дадена компания.  Може да се започне работа само с едно дружество, след което към софтуера да се добавят различни модули и функционалност.

Лицензионният модел на софтуера се прави на база на отделните модули, броя поддържани дружества, потребителите, които използват програмата, достъпът до трети компании, поддръжка и управление.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.