Какво да очакваме от LinkedIn през 2020 г.?

LinkedIn-Pixabay

LinkedIn ще продължи да набира скорост през 2020 г. Бизнесът все повече насочва вниманието си към мрежата не само като сайт за професионалисти, а и като друга възможност за представяне на брандовете.

Какво ще е важното за LinkedIn през 2020 г. - онлайн изданието business2community.com обобщава няколко тенденции.

Съсредоточете се върху вашия професионален бранд

Когато търсите по име в Google, профилът в LinkedIn на повечето хора се показва в горната част на резултатите от търсенето. Започнете новата година с актуализиран профил в LinkedIn. Това прави важно първо впечатление. Вашият профил е ресурс от изключителна важност.

Видимостта създава възможности

Ангажирането е ключът към резултатите. Целта ви трябва да бъде да публикувате съдържание, с което хората действително се ангажират. Най-добре е да има коментари, а след това харесвания и споделяния. Алгоритъмът на LinkedIn предпочита и възнаграждава коментарите, като показва вашите публикации на повече хора. Доминиращо е видеосъдържанието, последвано от текстови публикации, а след това идват текстовите публикации с изображения. Най-малко предпочитаното съдържание е статия с линк извън сайта, защото LinkedIn иска да ви държи в платформата възможно най-дълго време.

Видеото доминира

Има 20 пъти по-голяма вероятност потребителите на LinkedIn да споделят видео в платформата, отколкото друг вид публикация. Комбинирайте това с факта, че членовете на LinkedIn прекарват почти 3 пъти повече време за гледане на видеореклами в сравнение с времето, прекарано със статично спонсорирано съдържание. Може да се предположи, че LinkedIn ще направи видеото основен фокус през 2020 г.

Можем да очакваме LinkedIn да подобри своите инструменти за откриване на видео и да постави повече акцент върху каченото видео съдържание като средство за споделяне на историята на вашата марка, изграждане на лидерство и свързване с аудиторията ви.

С видеото можете да изградите информираност за марката и за конкретни продукти, да покажете историята на компанията и човешкия и облик, да демонстрирате продукти и услуги, за да покажете, че имате решение за конкретен проблем на хората. Ограничете дължината до под 1 минута и добавете субтитри, защото много хора гледат видео с изключен звук.

Служителите на компанията и нейните ръководители са най-добрите застъпници

През 2020 г. ще видим най-голямо въздействие в две области: брандиране на работодателите и възход на ръководителите, които разбират и знаят как да използват социалните медии, за да слушат клиентите си, да предават своята визия и да събират служителите. Ключова за тази трансформация ще бъде способността на изпълнителните директори и други лидери да използват социалните платформи, за да комуникират директно със служителите. LinkedIn ще доминира като платформата, където изпълнителните директори и служителите ще споделят лидерство, както и възможности за работа.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.