Производители на храни и напитки създадоха браншово сдружение

hypermarket

Единадесет от най-големите компании в областта на хранително-вкусовата промишленост в България - Данон Сердика АД, Девин ЕАД, Интерснак България ЕООД, Кока-Кола България ЕООД, Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България АД, Куадрант Бевъриджис АД, Марс Инкорпорейтед България ЕООД, Монделийз България ЕООД, Нестле България АД, Престиж-96 АД, Якобс Дау Егбертс БГ ЕООД, създадоха браншово сдружение „Храни и напитки България“.

Основната цел на сдружението е в условията на пълна прозрачност да работи за създаването на по-благоприятна среда за развитие на хранителната индустрия в България, като обединява и представлява интересите на български и чуждестранни производители, дистрибутори и вносители на храни и напитки, посочва се в съобщение на новото сдружение, изпратено до медиите.

Сдружението вече е прието и за член на FoodDrinkEurope, най-голямата организация в Европа в сектора хранителна промишленост.

Светла Лесова, председател на управителния съвет на сдружение „Храни и напитки България“, коментира, че нуждата от подобно сдружение става все по-отчетлива през последните години, когато в дневния ред на обществото се поставят редица въпроси като правилното хранене, стандартите за качество на хрaните, информираността на потребителите.

Учредителите на сдружението очакват в най-скоро време към тях да се присъединят и други представители на хранителната промишленост, за да могат обединени да участват в създаването на регулаторната рамка, която пряко засяга тяхното развитие.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.