Как чат приложенията могат да бъдат от полза за бизнеса?

83693417_1743153389153061_2515645513013919744_n_eksrrk

Със сигурност често използвате приложения за изпращане на съобщения – например Facebook Messenger или WhatsApp, за да разговаряте с приятели. Знаехте ли обаче, че тези приложения могат да се ползват не само за лични разговори, а и за бизнеса?

Онлайн изданието business2community.com обобщава пет причини, поради които приложенията за съобщения могат да са от полза за вашия бизнес.

Чат приложенията продължават да растат

Социалните медии достигнаха своя връх през 2017 г. Да, хората все още прекарват много време в социалните медии, но броят на потребителите намалява. Това не е валидно за приложенията за съобщения, които все още нарастват и предлагат чудесна алтернатива за взаимодействие с потенциални клиенти. WhatsApp например надмина 1,5 милиарда активни потребители.

Приложенията за съобщения са най-добрият начин да достигнете до по-млади клиенти

Поради своята популярност приложенията за съобщения представляват най-лесния начин за взаимодействие с млади клиенти. Много по-млади клиенти са в приложения за съобщения по-често, отколкото ползват Facebook и имейл, така че има най-смисъл да достигнете до тях по този начин.

Приложенията за съобщения са привлекателна алтернатива на проследяването на клиенти, дошли от имейл

Ако някога ви е било трудно да проследявате клиент, опитайте с кампания в приложение за съобщения. Компанията за данни ProfitBooks отчита зашеметяващо увеличение на процента на отговори с 40%, след като започва да използва WhatsApp, за да проследи клиентите. Въпреки че това огромно увеличение може да не е едно и също за всички, това подчертава колко ефективни могат да бъдат чат приложенията при проследяването на активността на клиентите.

WhatsApp не изисква силна интернет връзка

Ако сте непрекъснато в движение, не винаги имате достъп до WiFi, хубаво е да знаете, че WhatsApp е лека програма, която може да се използва дори със слаба интернет връзка. WhatsApp използва много малко данни поради малкия си размер и ще работи дори по средата на нищото.

Приложенията за съобщения са чудесен начин да обслужвате клиентите

Можете да ползвате чат приложенията за консултации. Можете да насърчите клиентите ви да ви изпращат снимки. Можете да резервирате места в любимия си ресторант. Приложенията за съобщения са чудесни за взаимодействие между бизнес и потребител. Ако сте домакин на събитие, опитайте да изпратите на участниците бързо известие за паркиране, например. Можете дори да използвате приложение за съобщения за бързо интервю на кандидати за работа.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.