Как да привлечете повече последователи на бизнес страниците ви във Facebook

Facebook-Reuters

Бизнесите работят усилено, за да печелят нови последователи на своите бизнес страници във Facebook, така че да могат да представят своите марки и продукти на нови хора ежедневно.

Сред начините за получаване на повече ангажирания са публикуване на автентично съдържание, пускане на реклами в социални медии, конкурси и игри, участие в групи и други, пише онлайн изданието fitsmallbusiness.com.

Изданието е събрало 21 съвета от професионалисти за набиране на повече последователи във Facebook.

Публикувайте ценно съдържание, което няма общо с продажбите

Споделяйте съдържание на страницата си във Facebook, от което целевата ви аудитория би се интересувала, без да се опитвате да им продадете нещо. Например, ако продавате играчки, публикувайте редовно статии за родителството, вдъхновяващи цитати за родители, истории на родители. Потенциалните последователи ще видят по-голяма стойност от вашата страница, отколкото просто да се опитвате да им продадете продукт или услуга. Тези публикации са най-ценни и съотношението с търговските публикации следва да е минимум 3:1.

Пускайте реклами

Рекламите във Facebook работят изключително добре. Пуснете няколко различни реклами – например за харесване на страницата, за опознаване на бранда, за генериране на потенциални клиенти. Преглеждайте редовно списъка с харесвания на публикациите и канете хората, които още не са харесали страницата, да станат ваши последователи.

Разкрийте неща „от кухнята“

Имате много страхотни възможности за публикуване на видеоклипове и използване на Facebook Lives, за да покажете бизнеса си зад кулисите. Хората обичат да общуват с хора и ако покажете, че бизнесът ви се управлява от – хм, хора, по-вероятно е да получите повече ангажирания. В допълнение, Facebook дава приоритет на Facebook Lives и видео съдържанието, така че е по-вероятно тези публикации да се видят от повече хора.

Сътрудничеството с други фирми и брандове печели взаимни последователи

Когато страницата ви бъде отбелязана от ваш партньор, клиент, доставчик или друго лице, това действа като вик в социалните медии. Това може да привлече много последователи, тъй като страницата ви става видима за аудиториите на партньорите ви.

Наемете професионалист, който да управлява вашата онлайн репутация

Професионалните маркетингови фирми могат да ви помогнат да определите кои са вашите целеви последователи, след което да изградите доверие, за да спечелите още лоялни последователи. Наемете професионалист, който да следи за споменавания, цитирания, точност на споделяната информация, за да гарантира, че потенциалните последователи ще се радват на положителна представа за вашата марка.

Споделяйте вайръл съдържание

Вайръл съдържанието също е важно за публиката. Ако споделяте съдържание, което е станало вайръл на други страници, можете да бъдете сигурни, че то ще пожъне успех и на вашата, с много малко изключения. Такива невероятни публикации са много споделяни, коментирани, харесвани, т.е. събират огромен брой ангажирания. Това е чудесен безплатен начин да се представите на нова публика.

Целете се в най-ангажираните ви фенове

Идентифицирайте хората, които коментират най-много или които са най-ангажирани по някакъв друг начин с вашите публикации в професионални групи. Поканете ги да харесат вашата бизнес страница. Това води до много висок процент на конверсия. Ако създадете или участвате в групи, с тяхното разрастване развивате и страницата си.

Втора част на материала можете да видите тук

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.