Как маркетинговите имейли да попаднат в основната пощенска кутия на абонатите ви - II част

email-pixabay

Въпреки че имейл маркетингът все още е ефективен, раздела Gmail Promotions създава допълнителни предизвикателства за търговците и отварянето на имейлите.

През 2013 г. Gmail представи една от най-големите си актуализации, която предизвика голяма вълна в света на маркетинга: раздела Промоции. Някои маркетингови експерти се притесняваха, че това означава край на имейл маркетинга, пише онлайн изданието business.com.

Въпреки че маркетингът по имейл все още е ефективен, в този раздел попадат повечето промоционални имейли, където се затрупват в куп други реклами.

Основният раздел е мястото, където всеки маркетолог иска да попадне. Там стигат имейлите, които потребителят е отварял. При попадане в основния раздел има по-високо ниво на отваряне и увеличаване на продажбите.

Няма еднозначен отговор как можете да предотвратите преминаването на имейли в раздела Промоции, тъй като алгоритмите на Gmail непрекъснато се променят. Има обаче конкретни стъпки, които можете да предприемете, за да увеличите вероятността имейлите ви да попаднат в основния раздел.

Първа част на материала можете да прочетете тук!

Използвайте изображения пестеливо

Промоционалните имейли често съдържат прекалено много графични изображения. Може би тези снимки могат да привлекат вниманието на абонатите, но те може да са и причина вашите имейли да се изпращат в раздела Gmail Promotions. Затова не претрупвайте съдържанието с изображения.

По-добре е да се придържате към едно изображение, вместо да затрупвате имейлите си с няколко снимки и инфографики. Професионален съвет: Gmail може също да сигнализира вашите имейли, ако използвате логото на бизнеса си като снимка на потребителския си профил.

Внимавайте за броя на връзките, които използвате

Промоционалните имейли обикновено съдържат доста връзки, които насочват потребителите към началната страница, целевите страници, блоговете и акаунтите в социалните медии. Това е друго нещо, което алгоритъмът на Gmail ще маркира, и ще пренасочи имейла с твърде много линкове към Промоции.

Ограничете се до две или три връзки. Имайте предвид, че бутонът „Отписване“ също се брои за връзка.

Най-добре е да имате само една връзка в промоционалния имейл и тя да е призив към действие. Въздържайте се от използването на фрази за продажба като „Купете сега“, „Само за ограничен срок“ или „Вземете отстъпката си СЕГА“, защото това може да включи алгоритмите на Gmail. „Научете повече“ или „Продължете“ са добри варианти.

Проверете имейл адреса си.

Вашият имейл адрес за отговор трябва да бъде същият като адреса в полето на подателя. Ако използвате различни адреси, Google ще приеме, че използвате служебен имейл. Случайните имейли между приятели обикновено нямат различни адреси за отговор.

Ако използвате услуга за имейл маркетинг, проверете дали вашият имейл адрес за отговор и изпращане съвпада.

Gmail знае разликата между личните и служебните имейл адреси. Изпращайте имейлите си с личен имейл адрес, а не с имейл адреса на вашия бизнес. Например използвайте name@companyxyz.com вместо info@companyxyz.com.

Що се отнася до промоционални и маркетингови имейли, изпращането на автоматична голяма  група имейли може да изглежда ефективно, но всъщност е контрапродуктивно, защото автоматично попада в Промоции. Успешните имейл кампании се стремят да изграждат взаимоотношения с абонатите, а не да ги приравнят към масовката.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.