Българската мрежа за корпоративна социална отговорност - CSR Bulgaria навърши една година.
На 15 септември миналата година в Българското интернет пространство се появи един необичаен сайт. За първи път медия, която не публикува сензационна информация за най-лошите събития, които се случват в страната ни, а точно обратното – насочена изцяло към хубавите и позитивните новини. Насочена изцяло към популяризиране на добрите практики на Българския бизнес – тези бизнеси, които осъзнават значението си и са отговорни към гражданите, обществото и природата.
Стартът на www.CSR.bg беше първата стъпка от създаването на Българската бизнес мрежа за корпоративна обществена отговорност. Неправителствената организация отбеляза своята първа годишнина от присъствието си в националното медийно и обществено пространство с голям набор от постигнати цели и реализирани партньорства и проекти в полза на бизнеса и обществото.
Екипът на CSR Bulgaria, всеки с различни умения, но обединени в идеята да дават навременна и достоверна информация успяха да извоюват на www.csr.bg мястото на първоизточник на информацията за социални кампании и проекти, който се цитира от национални и местни медии.
В настоящия момент интернет вече постигна с над 100 000 уникални посещения, близо 1300 фена във фейсбук (facebook.com/csrbg) и се използва, като източник на информация по темата от много студенти, преподаватели и специалисти в областта.
За една година работа CSR Bulgaria подкрепи редица събития, награди и мероприятия, организирани в сферата на корпоративната социална отговорност. За една година успя да изгради партньорства с най-активните в КСО сферата неправителствени организации, асоциации и медии. За една година успя да спечели и международни награди за социални статии връчени, сред които награда на World Global Reporting Initiative (GRI), както и приз за успешно мениджърско присъствие с награда в националния конкурса за млад мениджър на годината на изпълнителния директор - Борис Колев. За една година CSR Bulgaria успя да стане основен партньор на Министерство на Културата при реализацията на „Европейска годината на доброволчеството“ в България, както и да стартира национално измерване на стойността на доброволния труд в България. И не на последно място организацията подкрепи и издаването на първата книга за Корпоративна социална отговорност на българския език.
CSR Bulgaria изгражда и продължава да развива идеята за създаване на едно социално отговорно общество и бизнес в България и през следващите години. Предстои една година на усърдна работа и покоряване на още много върхове в областта на КСО.